عرضه کننده پودر آب پنیر شور ۸۰ درصد

آب پنیر شور یکی از چند ماده پرخاصیت است که برای سلامتی بدن خیلی مفید است و حتی در طب سنتی نیز به مصرف این گوهر پر ارزش توصیه های زیادی شده است. پودر آب پنیر ۸۰ درصد، با درصد بالای پروتئین می‌تواند انتخاب مناسبی برای تغذیه ورزشکاران به حساب آید.

عرضه کننده پودر آب پنیر شور 80 درصد

آب پنیر بهترین مکمل غذایی برای ورزشکاران

آب پنیر بهترین مکمل غذایی برای ورزشکاران آب پنیر یا نام دیگر آن whey است که برای مصرف همه افراد خصوصا ورزشکاران عزیز توصیه شده است. برای برطرف کردن مشکلات متعددی چون خستگی، نامنظم بودن عادت ماهانه، کم خونی و بسیاری از بیماری‌های دیگر می تواند چاره ساز باشد.
آب پنیر که در طب سنتی از آن به‌ نام‌ ماء الجن نیز یاد می شود دارای پروتئین فراوانی است که تقریبا در بین تمام مواد موجود در روی زمین بیشترین و مفیدترین نوع پروتئین را در خود جای داده است. این ماده سحرانگیز خدادادی دارای لاکتوز خیلی کمی است که برای افرادی که به لاکتوز لبنیات حساسیت دارند پیشنهاد مناسبی است.
از خواص آب پنیر هر چقدر بگوئیم باز هم نمی توانیم به درستی حق مطلب را اداء کنیم ولی چند خاصیت و فواید آب پنیر را خواهیم گفت تا شما هم با این خواص آشنایی نسبی داشته باشید: آب پنیر برای ساختن عضله در ورزشکاران بسیار مفید است، کسانی که آرزوی لاغری دادند می توانند از خاصیت کاهش وزن این ماده استفاده زیادی بکنند، ماءالجبن کلسترول بد را کاهش می دهد، ضد سرطان بودن نیز یکی دیگر از خاصیت های مهم این آب به شمار می آید، افرادی که حساسیت و یا آسم دارند با مصرف یک ماهه این آب متوجه بهبود حالشان خواهند شد، کاهش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی نیز مهمترین و برجسته ترین مزیت آب پنیر است.
حد تعادل در مصرف هر چیزی مهم ترین نکته است سعی کنید در مصرف آب پنیر نیز افراط ننمائید و حتی قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمائید سپس مصرفتان را شروع نمائید. افرادی که در نوشیدن آب پنیر زیاده روی نمایند ممکن است به درد معده مبتلا شوند. پدر آب پنیر نیز بهترین انتخاب برای افرادی هست که می خواهند به عنوان چاشنی در زمان نهار و یا شام به خوراکی های خود چون سیب زمینی و.‌. اضافه کنند.

آب پنیر مفید در رشد و تقویت استخوان

آب پنیر مفید در رشد و تقویت استخوان همانطور که می دانید گروه لبنیات برای استحکام و تقویت استخوان‌ها بسیار مفید است پس قطعا آب پنیر هم از این قاعده مستثنی نیست و مصرف آن برای رشد استخوان‌ها بسیار توصیه شده است.
آب پنیر با از بین بردن بلغم بدن را از بین می برد و چنان چه می دانید که تجمع بلغم در بدن باعث افزایش خلط می شود پس با از بین رفتن بلغم اخلاط مضر بدن نیز از بین می روند و در نهایت بدن از سم های محتلف پاک می شود و مفاصل استخوان‌هایی که درگیر سم و خلط بودند و کارکردشان مختل شده بود بهبود می یابند. وحتی مصرف مداوم آن التهاب استخوان‌ها و مفاصل را نیز از بین می برد.
نظرتان چیست نحوه تهیه آب پنیر را بصورت مختصر برایتان شرح دهیم. خب ، در اولین مرحله شیر را حدود ۱۵ دقیقه می جوشانیم، بعد از جوشاندن صبر می کنیم تا شیر کمی خنک شود حالا یک لیوان ماده اسیدی مثل سرکه خرما و یا آبلیمو به آن اضافه می کنیم تا به اصطلاح شیر ببرد، حدود یک ساعت شیر را کنار می گذاریم بعد از یکی دو ساعت شیر دلمه بسته یا بریده را داخل یک پارچه نخی می ریزیم ومی‌گذاریم چند ساعتی بماند آبی که از زیر پارچه حاوی شیر به پایین می‌ریزد آب پنیر و گوهر پرارزش است.
یک نکته هم که باید به آن توجه داشته باشید این است که سعی کنید آب پنیر را در ظرف فلزی نریزید وبهترین طرف برای نگهداری آب پنیر ظروف شیشه ای هستند.

مراکز خرید خرید پودر آب پنیر شور

مراکز خرید خرید پودر آب پنیر شور مراکز خرید پودر پنیر با تولید بهداشتی بهترین آب های پنیر آماده عرضه این محصول می باشد و تمام نکات بهداشتی و استاندارد و تاییده وزارت بهداشت را دارا می باشد. خرید پودر آب پنیر می تواند مناسبترین گزینه برای حفظ سلامتی شما باشد و سعی کنید مصرف این ماده مفید را در سبد غذایی خود قرار دهید. قیمت پودر آب پنیر شور با توجه به تمام خواص آن خیلی مناسب است و همه افراد می توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

2

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان با توجه به شرایط اقتصادی امروزه کشور توجه به امر صادرات بسیار حیاتی و حائز اهمیت می باشد از این طریق ارزآوری قابل توجه عاید کشور شده و اشتغال زایی بسیاری در ایران عزیز ایجاد می شود؛ با تشکر از این مجموعه متخصص که با انجام صادرات این امر را محقق ساخته است .

  2. پودر آب پنیر با دارا بودن خواص مفید فراوان مناسب برای افراد چاق و کسانی که تصمیم به لاغری دارند می باشد همانطور که کمی بالاتر اشاره شد پودر آب پنیر به علت دارا بودن میزان زیادی کلسیم و پروتیین باعث ایجاد سیری کاذب می شود و شما مدت زمان طولانی را بعد خودرن یک قاشق پودر آب پنیر حل شده در شیر و یا آب میوه احساس سیری خواهید کرد و همراه با کمی ورزش میزان سوخت ساز بدن را افزایش می دهد و باعث آب شدن چربی های شکم و پهلو می شود. ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما