پخش عمده کشک زرد محلی

کشک زرد عمده محلی یا سنتی یکی از خوشمزه ترین کشک های موجود در بازار است که بسیاری از مردم آن را دوست دارند و معمولا به عنوان یکی از مقوی ترین غذاهای ایرانی به شمار می آید که عمدتا برای صبحانه مصرف می شود و حاوی مواد بسیار گران بها و معجزه آسایی است که برای بدن ضروری است. برای خرید این نوع کشک یا هر نوع کشک دیگر، لطفاً از وب سایت ما دیدن کنید تا راهنمای شما باشد.

  • بیشتر بخوانید: کشک

پخش عمده کشک زرد محلی

کشک زرد چگونه درست میشود؟

کشک زرد چگونه درست میشود؟

یکی از غذاهای محلی معروف منطقه شمالی استان سیستان و بلوچستان، یعنی سیستان، این کشک زرد محلی می باشد، اما در حال حاضر این غذای سیستانی نه تنها از جایگاه ویژه ای در بین اهالی و به ویژه بزرگان این منطقه برخوردار است و در هر خانه سیستانی حضور دارد، بلکه توانسته در دیگر مناطق مهمان میزهای ایرانی های دیگر نیز باشد.
از آنجا که در گذشته در این منطقه گندم و جو زیاد کشت می شد. بنابراین، این دو محصول در بیشتر غذا های محلی این منطقه وجود دارد، در کشک زرد، از بلغور گندم به عنوان یکی از مواد اصلی استفاده می شود که آن را از سایر کشک ها متمایز می کند؛ علاوه بر این، از پودر این کشک می توان برای سفت شدن سایر سوپ ها و خورش ها مطابق سلیقه افراد استفاده کرد.
اما برای تهیه و تهیه کشک زرد؛ ابتدا یک تابه را روی شعله اجاق گاز قرار دهید و پس از کمی گرم شدن، مقدار مورد نیاز روغن را بریزید، مراقب باشید، روغن نباید خیلی داغ باشد و افزودن ادویه جات دیگر مانند سیر و پیاز در این مرحله بستگی به ذائقه افراد دارد.
سپس یک قاشق غذاخوری پودر کشک را در یک شیشه بریزید و چند ثانیه هم بزنید، تا کمی نرم شود، سپس به ازای هر قاشق غذاخوری از این کشک، سه چهارم لیوان آب سرد اضافه کنید و مرتباً روی حرارت متوسط ​​هم بزنید تا غلیظ و یکدست شود بعد از ۱۵-۳۰ دقیقه غذا آماده است.

از خواص کشک بیشتر بدانید

از خواص کشک بیشتر بدانید

لبنیات یکی از مفیدترین غذاها برای بدن هستند که به افزایش قد و تامین مواد مغذی لازم برای بدن کمک می کنند و از محصولات لبنی کشک یکی از پرخاصیت ترین آن در بهبود سلامت بدن و بهترین کشک از بین انواع کشک ها معمولا کشک زرد است.
کشک زرد، به عنوان یک محصول جانبی شیر، فواید زیادی برای سلامتی دارد و مصرف آن برای همه افراد، به ویژه کودکان و افراد میانسال توصیه می شودک اما چند مورد از خواص آن که بهتر است بدانید:

  • به عنوان یک ضد عفونی کننده موثر برای دستگاه گوارش استفاده می شود.
  • همچنین برای آفتاب سوختگی، جوانسازی و عفونت های پوستی بسیار موثر است.
  • این محصول همچنین در کاهش استرس و اضطراب بسیار مفید است.
  • یکی از مهمترین مزایای کشک پیشگیری و کاهش پوکی استخوان است.
  • زنان باردار می توانند از کشک کم نمک برای حفظ سلامت جنین خود استفاده کنند.
  • این ماده مغذی را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای از بین بردن شوره سر دانست.
  • پروتئین های ویژه در کشک زرد محلی به کاهش فشار خون بالا و تقویت قلب سالم کمک می کند.
  • و غیره ….

قیمت کشک زرد در خرید عمده

قیمت کشک زرد در خرید عمده

قیمت کشک زرد به عوامل زیادی وابسته می باشد، ازجمله؛ به کیفیت و مرغوبیت آن، به وزن و حجم آن، به شکل ظاهری آن، به روش های فروش و عرضه آن، به مراکز فروش و فروشنده آن و خیلی از مسائل دیگر…
اما یکی از عواملی که باعث می شود ما کشک را با قیمت پایین تری خریداری کنیم، خرید و فروش کشک زرد به صورت عمده یا فله ای است، زیرا خرید کشک زرد عمده با تخفیف بیشتری از طرف فروشندگان و به طور کلی عرضه بدون واسطه ​​و مستقیم خواهد بود؛ بنابراین، وب سایت ما را بررسی کنید تا با کیفیت ترین کشک را به صورت عمده و با قیمت مناسب تر تهیه کنید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت روز پنیر فله لیقوان گوسفندی
    2. فروش پنیر لیقوان گوسفندی در بازار تهران
    3. توزیع عمده پنیر ورقه ای
    4. پنیر فیلا فیلا جدید تازه ارزان
4

  1. به نظر اینجانب خرید از سایت ها و فروشگاه هایی که به صورت تخصص بر روی یک محصول خاص فعالیت دارند به دلیل اشراف فروشنده بر روی آن محصول و کالا، می تواند بسیار با اطمینان انجام شود چونکه خود فروشنده تمام بررسی ها از نظر کیفیت و قیمت را به صورت تخصص و حرفه ای برروی آن محصول انجام داده است.

  2. با سلام و احترام برشما دوست عزیز که همچین محصول خوبی را برند کردید و برام جالب بود و نمی دانستم تا بحال کشک زرد وجود دارد اولین بار بود دیدم

  3. سلام و خسته نباشید.کشک زدر محلی یکی از مقوی ترین غذاهای ایرانی به شمار می آید که عمدتا برای صبحانه مصرف می شود و حاوی مواد بسیار گران بها و معجزه آسایی است که برای بدن ضروری است

  4. سلام خسته نباشید کشک زرد مایع هم تولید میکنین؟ قیمت ها به چه صورته؟ و بسته بندی هایی که دارین چند گرمی هستش؟لطفا بیشتر منو راهنمایی کنین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما