شرکت پخش کشک خشک پاستوریزه

کشک خشک پاستوریزه یک محصول لبنی حاصل از شیر می باشد که می تواند از شیر گاو یا بز تهیه شود. کشک خشک موجود در بازار به دوصورت پاستوریزه و سنتی تولید و به بازار عرضه می شود.فروش کشک خشک پاستوریزه از طریق کارخانه هاصورت می گیرد این درحالیست که کشک خشک سنتی سوغات عشایرو دامداران است.

جالب است بدانید کشک خشک مانند دوغ یک محصول کاملا ایرانی بوده و فقط در ایران یافت می شود.جالب تر اینکه کشک ،پرمصرفترین محصول لبنی درخانواده های ایرانی است چراکه این محصول لبنی علاوه بر اینکه به عنوان یکی ازتنقلات خوشمزه و سالم درخانه های ایرانی است در تهیه بعضی از غذاهای لذیذ وخوشمزه مانند آش ، کشک بادمجان و …نیز جایگاه ویژه ای دارد.

شرکت پخش کشک خشک پاستوریزه

نحوه تولید کشک خشک پاستوریزه

نحوه تولید کشک خشک پاستوریزه

کشک فرآورده ای لبنی است که به صورت سنتی و صنعتی تهیه می شود.در روش سنتی پس از انجام مرحله کره گیری شیر ،دوغ تهیه می شود،سپس دوغ حاصل را جوشانده به غلظت مرود نظر که رسیدخشک می کنند.در این روش می توان از ماست بدون کره نیز استفاده کرد.

درروش صنعتی مراحل اساسی تهیه کشک مانند همان روش سنتی است اما در روش صنعتی کشک به دوصورت مایع و خشک تهیه میشود. دریافت شیر، جداکردن چربی شیر، پاستوریزه کرده و تبدیل آن به ماست،حرارت دادن ماست ترش بدون چربی تا نقطه جوش،سرد کردن محصول و آبگیری آن، افزودن نمک و در نهایت سالم سازی در دیگ دوجداره استیل به مدت نیم ساعت دردمای ۶۵درجه از مراحل تکنولوژی تولید کشک پاستوریزه است.

کشک صنعتی به دوصورت مایع و خشک بسته بندی و به بازارعرضه می شود.کشک پاستوریزه مایع بعد ازتولید کشک خشک، ساییده شده ، باکمی آب مخلوط ومرطوب میشود، سپس به آن نمک زده پاستوریزه می شود و در قالب شیشه های پلی اتیلن به بازار عرضه می شود.

کشک مایع آماده شده در گرمخانه در دمای مناسب خشک شده و بارسیدن به رطوبت لازم با آسیاب پودرمی شود،کشک خشک پاستوریزه حاصل سپس در ظروف مناسب و مجاز بسته بندی و آماده فروش می شود. این دو نوع کشک از نظر طعم و میزان رطوبت باهم کمی تفاوت دارد.

خواص مصرف کشک برای سلامتی

خواص مصرف کشک برای سلامتی

کشک محصول لبنی خوشمزه و بسیار مفید برای سلامتی است.کشک سرشار از پروتئین،کلسیم،فسفر،کمی چربی و ویتامسن های گروه B است.هم چنین حاوی اسیدهای آلی است و ارزش غذایی بالایی دارد.به طور کلی نمیتوان گفت کدام نوع کشک ارزش غذایی بیشتری دارد اما هرچقدر کشک حرارت کمتری ببیند ارزش غذایی آن بیشتر حفظ می شود.هرچقدرهم رطوبت کمتری داشته باشد مغذی تر است.

کشک به علت داشتن کلسیم و فسفر زیاد نقش موثری در پیشگیری از پوکی استخوان دارد.این محصول لبنی یک میان وعده پرانرژی برای کودکان کم وزن است.کشک ضدعفونی کننده دستگاه گوارش بوده و برای درمان عفونت های پوستی مفید است.کشک در جوان سازی پوست،رفع تیرگی دورچشم،آفتاب سوختگی،پاکسازی پوست.کاهش احساس گرسنگی،حفظ سلامت جنین ،رفع سوءتغذیه در زنان باردارو پیشگیری از سرطانها موثر است.

مصرف کشک همانطور که می تواند مفید باشد در صروت رعایت نکردن تعادل در مصرف ممکن است عئارضی هم داشته باشد .سفت شدن روده ، بروز حساسیت پوستی وافزایش کلسترول خون و فشارخون از عوارض مصرف کشک است از آنجاکه کشک طبعی سرددارد بهتراست بعد از مصرف آن غذایی با طبع گرم مصرف شود.

بهتر است کشک در یخچال نگه داری شود و در نگه داری کشک رعایت اصول بهداشتی بسیار مهم است چراکه این محصول لبنی سرشار از موادمغذی بوده ووجود رطوبت در آن رشد میکروبها و باکتریها را آسان تر می کند.پس رعایت بهداشت درنگه داری این محصئل مهم بوده و بهتراست درصورت مصرف خرید کشک پاستوریزه مایع بعد ازبازکردن درب ظرف دریخچال نگه داری شود ودرهربار مصرف ازقاشق خشک و تمیز استفاده کرد.

خرید عمده کشک خشک پاستوریزه

خرید عمده کشک خشک پاستوریزه

فروش کشک پاستوریزه به دوصورت عمده و جزیی صورت می گیرد.کشک خشک پاستوریزه از محصولات لبنی جدید صنعتی بوده که با بسته بندی های متنوع صادر می شود.کشک خشک پاستوریزه را به صورت عمده به مقادیر بالای ۱۰کیلوگرم میتوان سفارش داد و به صورت مستقیم ازکارخانه تولیدی خریداری کرد.

کشک پاستوریزه خشک و باکیفیت را می توان به صورت غیرحضوری ازطریق ثبت سفارش در سایت اینترنتی کارخانه به صورت عمده خریداری کرد.خرید عمده برای مشتریان از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. کشک خشک خریداری شده به صورت عمده نسبت به خرید جزئی از بازارهای فروش دارای قیمت کمتر بوده و ارزانتر است.

3

  1. با سلام و وقت بخیر بسیار سپاسگزارم از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید لطفا بفرمایید که معمولابعد چه مدت محصول ارسال میشه و در صورت تاخیر چطور باید پیگیری کرد؟ و این که برای خرید از مجموعه ی شما فقط به صورت اینترنتی باید سفارش بدم یا امکان مراجعه ی حضوری نیز دارید؟

  2. سلام بر شما و عرض خسته نباشی کشک یکی از واجبات نیاز مردم می باشد چون که خیلی برای بدن مقویی و برای استخوان های بدن را قویی می کند و این محصول را برای همه پیشنهاد می کنم که بخرن و بخورن

  3. سلام خسته نباشید بسته بندی هاتون الان چه مقدار هست؟ ممکنه با بسته بندی سفارشی و به مقدار دلخواه ثبت سفارش کرد و محصول رو تحویل گرفت؟لطفا جواب این سوال رو بفرمایین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما