پخش عمده کشک مایع پاستوریزه

مواد اولیه کشک مایع پاستوریزه از کشک های خشک می باشد که همگی این کشک ها از مناطق بکر ایران مانند چهارمحال و بختیاری، کردستان، لرستان و مشهد تهیه می شوند.سپس طی مراحل مختلف مکانیزه کشک خشک قالبی را با دستگاه های مخصوص به کشک مایع تبدیل می کنند و در بسته بندی های شیشه ای یا پاکتی به بازار عرضه می کنند.

از کشک مایع پاستوریزه در رستوران ها، طباخی ها، لبنیات فروشی ها،هتل ها، بیمارستانها و مصارف خانگی استفاده می شود.

پخش عمده کشک مایع پاستوریزه

بررسی کیفیت کشک مایع پاستوریزه

بررسی کیفیت کشک مایع پاستوریزه

کشک مایع را امروزه به دلیل مشغله های کاری و کمبود وقت در زندگی های امروز به بازار عرضه کردند، کیفیت کشک مایع پاستوریزه با همان کیفیت کشک خشک برابری می کند، اما برای اینکه راحت تر و سریعتر آماده مصرف می باشد به صورت مایع در بسته بندی ها و وزن های گوناگون تهیه می شود.

عرضه کشک مایع پاستوریزه ارزان توسط مراکز معتبر به صورت مستقیم صورت می‌گیرد و بررسی کیفیت کشک پاستوریزه در ابتدا توسط این مراکز بررسی می‌شود و بعد از تایید کیفیت کشک مایع پاستوریزه، این محصول را به بازار عرضه می‌کنند.

خواص فوق العاده کشک برای بدن

خواص فوق العاده کشک برای بدن

کشک مانند سایر محصولات لبنی دارای خواص فوق العاده برای بدن انسان است و منبع غنی از کلسیم می باشد و می‌توان گفت که برابر با شیر دارای ارزش غذایی است به همین دلیل اگر افراد به هر دلیلی نمی‌توانند شیر را در زنجیره غذایی خود بگنجانند،می‌توانند از کشک در وعده‌های غذایی خود استفاده کنند.

کشک به دلیل دارا بودن کلسیم فراوان به خصوص برای افرادی که دارای پوکی استخوان هستند و یا کودکان و نوجوانانی که در سن رشد هستند و برای رسیدن به رشد کافی به مقدار زیادی کلسیم احتیاج دارند بسیار مناسب است. با توجه به اینکه ما فقط تا سن خاصی قادر به رشد قدی هستیم و رشد استخوان بعد از سن خاصی متوقف می‌شود بهتر است در سنین پایین استفاده از کشک را در برنامه‌ی غذایی هر روز کودکان مان قرار دهیم.

کشک ازجمله مواد غذایی بسیار مفید برای بدن انسان است، که کمک شایانی به رشد و تامین مواد مورد نیاز بدن می‌کند. فرآورده‌‌‌‌‌ های لبنی نظیر کشک برای تقویت سلامتی بدن بسیار موثر هستند. از کشک به عنوان یک ماده ضدعفونی‌کننده موثر برای دستگاه گوارش استفاده می‌شود و علاوه براین ترکیبات، کلسیم، فسفر، مواد آلی، مواد معدنی و ویتامین های گروه ب موجود در کشک از پوکی استخوان و بیماری های ماهیچه ای جلوگیری می‌کند.

مصرف کشک مایع یک روش مفید برای حفظ آرامش اعصاب و روان بوده وبه بهبود عملکرد مغز نیز کمک کند، همچنین از کشک برای کاهش استرس و اضطراب نیز استفاده می کنند.

کشک کم نمک مزایای دو برابر برای بدن دارد، همچنین برای خانم های باردار نیز بسیار مفید است، خانم های باردار می‌توانند برای حفظ سلامت جنین خود از کشک در حجم بالا و میزان نمک کم استفاده کنند. همچنین مصرف کشک می تواند تا حدودی موجب دورماندن جنین از نقص ‌‌‌های حین تولد می‌شود.

سفارش بهترین کشک مایع پاستوریزه

سفارش بهترین کشک مایع پاستوریزه

سفارش کشک مایع پاستوریزه به دلیل کیفیت عالی و طعم سنتی که در غذا ایجاد میکند روز به روز افزایش می یابد و این به دلیل که سنتی تهیه می شود و کشک خشک ساییده شده به کشک مایع پاستوریزه که با همان ویژگی ها و خواص غذایی تولید می شود.

انواع کشک مایع پاستوریزه به صورت مستقیم از مراکز تولید کشک به صورت مستقیم عرضه می شود که ضمن ارتباط با واحد فروش و دریافت قیمت کشک پاستوریزه می توان برای خرید عمده از طریق اینترنت اقدام نمود و یا به صورت حضوری خرید خود را تکمیل کرد.

مزه اصل، خوشمزه و خالص کشک مایع پاستوریزه باعث شده است که افرادی که نمی توانند از کشک خشک استفاده نمایند به راحتی از این محصول در روز چند بار استفاده نمایند. کشک مایع خوشمزه ترین و با خاصیت ترین خانواده لبنیات محسوب می شود.

10

  1. کشک مایع پاستوریزه ازجمله مواد غذایی بسیار مفید برای بدن انسان است، که کمک شایانی به رشد و تامین مواد مورد نیاز بدن می‌کند. فرآورده‌‌‌‌‌ های لبنی نظیر کشک برای تقویت سلامتی بدن بسیار موثر هستند. از کشک به عنوان یک ماده ضدعفونی‌کننده موثر برای دستگاه گوارش استفاده می‌شود

  2. سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر مشتری مداری و مشاوره ی خوب شما از شما خرید کردم همچنین به دلیل قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه سفارش محصول رو از سایت شما توصیه کردم.

  3. با عرض سلام و ادب
    شما برای فروش کالا در کشورهای آسیای میانه و بازاریابی و ایجاد شبکه توزیع و هر گونه خدمات مالی و اداری در این منطقه اگر نیاز به همکاری دارین من آمادگی دارم و مایل به انجام این کار هستم .چطور میشه با شما در این مورد مذاکره کرد؟

  4. سلام و خسته نباشید
    کشک فواید زیادی برای سلامتی و کم خونی دارد من برای داداشم همیشه کشک می خرم تا در خونه همیشه کشک موجود باشه
    سری قبل که کشک سفارش دادم همه چیزش عالی بود الان هم قیمت قبلی هست یا تغییر کرده؟

  5. سلام روزتون به خیر برای تهیه این محصول با کیفیت به شکل حضوری جهت صادرات به کشور گرجستان امکان ملاقات حضوری هم وجود داره؟ و این موضوع که شما برای شروع همکاری شرایط خاصی دارید؟ لطف می کنید اگه به سوالم جواب بدین موفق و موید باشید در پناه خدا

  6. سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد. این محصول در شرایط استثنایی و قالب های جدید و با خلاقیت و نوآوری قابل توجه ای نسبت به موارد مشابه در کیفیت و شکل ظاهری تولید و روانه بازار شده و به طور کامل عدم اطمینان بازار رو به شرایط مطلوبی می رسونه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید.

  7. ماندگاری کشک مایع پاستوریزه شما چند سال است و من میتونم این محصول را چند سال در منزل در جای خشک و خنک قرار بدم.

  8. سلام و خسته نباشید. کشک هایی که از سایت شما سفارش دادم بسیار خوش طعم بودند ولی به مرور زمان کپک زدند . حالا شاید از سهل انگاری خودم بوده که درپوش نگذاشته بودم.

  9. سلام و درود بشما ک درراستای هدف مشتریاتون با تلاش قدم برمیدارید

    من از این سایت بسیار خرید کردم و خرید همیشه موفق امیز بوده، قیمت ها نسبت به بازار خیلی خوبه و کیفیت محصولات عالیه، پیشنهاد می کنم که مطالعه کرده سایت را و حتما خرید کنید.

  10. سلام و عرض ادب خدمت شما من برای خرید و سفارش محصولات براتون پیام میزارم میخوام برای عراق خرید داشته باشم میتونین محصول رو برای خارج از کشور هم ارسال کنین؟ شرایطتون چطوره؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما