مرکز توزیع کشک محلی گوسفندی

کشک محلی یک مواد غذایی بسیار مفید و مغذی و سرشار از انواع ویتامین و پروتئین ها است. میزان مواد مغذی در این فرآورده تولید شده از شیر بسیار زیاد است و دارای رنگی سفید و طعمی خوش است. این محصول در دو نوع خشک و مایع وجود داشته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک موضوع مهم درباره کشک این است که این مانده ی لبنی تنها در ایران تولید و یافت می‌شود.

  • بیشتر بخوانید: کشک

ما در تلاشیم تا با عرضه کشک محلی گوسفندی به صورت آنلاین و حضوری این محصول بسیار خوش طعم و سرشار از خاصیت را در بهترین نوع آن با کیفیتی برتر و مرغوبیتی بالا به دست مشتری برسانیم.

مرکز توزیع کشک محلی گوسفندی

بررسی ارزش غذایی کشک محلی گوسفندی

بررسی ارزش غذایی کشک محلی گوسفندی

کشک گوسفندی محصولی است که از شیر گوسفند تهیه و تولید می‌شود و مواد مغذی موجود در آن با شیر برابری میکند. این ماده غذایی خوش طعم که در طبخ غذاهای متنوعی از آن استفاده می‌شود از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است که برای سلامت جسم انسان مفید بوده و به حفظ آن کمک می‌کند.

کشک محلی گوسفندی دارای ویتامین و پروتئین های زیادی از جمله ویتامین های A ،C ،E ،K، B و پروتئین هایی همچون کلسیم و آهن است. که برای سلامت جسم انسان خواص فراوانی داشته و استفاده از این محصول پر فایده و قرار دادن آن در رژیم غذایی روزانه به همه ی افراد توصیه می‌شود چرا که خاصیت های زیادی در بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن برای مصرف کننده به همراه دارد.

تقویت استحکام استخوان ها و پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری پوکی استخوان، به دلیل کلسیم فراوان موجود در کشک یکی از مهم ترین خواص آن برای بدن است.

مصرف مداوم و منظم کشک به برطرف ساختن مشکل سوء هاضمه کمک میکند، کاهش وزن از خواص دیگر کشک محلی است و برای افرادی که به دنبال مبارزه با چاقی و کاهش وزن خود هستند بسیار مناسب است، کشک خشک همچنین باعث کاهش بیماری و مشکلات قلبی و پیشگیری از آن می‌شود، درخشانی و زیبایی پوست و افزایش میزان اشتها در فرد نیز از فواید استفاده از این مواد غذایی است.

اصول نگهداری از کشک محلی گوسفندی فله

اصول نگهداری از کشک محلی گوسفندی فله

کشک یکی از لبنیات محبوب در بین مردم است که به دو صورت صنعتی یا پاستوریزه و سنتی وجود دارد و از آن در طبخ غذاهای بسیاری از جمله کشک بادمجان، آش رشته، کله جوش و… استفاده می‌شود. نگهداری کشک همچون سایر مواد لبنی نیازمند یک سری رعایت اصول و کارهایی است که مانع خراب شدن محصول می‌شوند است چرا که مصرف این ماده در صورت فاسد بودن همانند سایر مواد غذایی مصرف کننده را دچار مسمومیت کرده و این موضوع بسیار خطرناک است.

کشک سنتی که به صورت خشک تولید می‌شود از مقدار فساد پذیری کمتری به نسبت کشک مایع که اصولا به شکل صنعتی ساخته می‌شود برخوردار است. اما با این حال این نوع کشک نیز نیاز به مراقبت داشته و همچنین باید در خریداری آن به این نکته مهم دقت شود که حتما از مکانی معتبر و با و با در نظر داشتن و رعایت همه ی نکات بهداشتی انجام شود.

این محصول باید در جایی خنک و دور از رطوبت و نم برای جلوگیری از کپک زدن آن، نگهداری شود. بهتر است برای نگهداری کشک محلی در خانه آن را در کیسه ای ضخیم قرار داده شود و پس از گذشت مدتی طولانی که امکان خراب شدن محصول وجود دارد از آن استفاده نشود که معمولا در کشک خالص و با کیفیت، سلامت محصول و قابلیت استفاده دو ماه بیان شده است.

بهتر است در هنگام مصرف کشک، ابتدا خوب جوشانده شود تا اگر میکروب و آلودگی در آن وجود دارد، قبل از استفاده از بین برود و همچنین به دلیل طبع سرد کشک، بعد از استفاده و یا در کنار آن از مواد غذایی گرم نیز استفاده شود تا از میزان سردی آن بکاهد.

در صورت رعایت همه ی نکات ذکر شده درباره ی کشک فله ای میتوان با خیالی آسوده و اطمینان خاطر از سلامت کشک محلی استفاده کرد و از همه طعم عالی و خواص بیشمار آن بهره مند شد و بدون ایجاد خطر و مشکلی این ماده غذایی محبوب را مهمان سفره خود کرد.

آشنایی با انواع کشک محلی گوسفندی اصل

آشنایی با انواع کشک محلی گوسفندی اصل

کشک محلی گوسفندی اصل به دو صورت خشک و مایع تولید می‌شود. برای تشخیص میزان کشک محلی گوسفندی اصل باید به برخی ویژگی های آن توجه کنیم تا با این کار علاوه بر بهره مندی از مزایا محصولی با کیفیت حافظ سلامت خود باشیم.

برای تشخیص کشک محلی اصل و مرغوب از نمونه ی نامرغوب و ناخالص آن باید به نکاتی همچون، رنگ کشک است، کشک اصل و با کیفیت از رنگی کرم یا زرد متمایل به کاراملی برخوردار است و در غیر این صورت باید علت رنگ متفاوت آن را دانست چرا که ممکن است علاوه بر نامرغوب بودن محصول ناسالم و فاسد نیز باشد و این تهدیدی خطرناک برای سلامت بدن است.

دومین مسئله ای که هنگام خرید کشک برای اصل و سالم بودن آن باید مورد توجه قرار گیرد این است که کشک از بوی قابل تحمل و مطلوبی برخوردار باشد و در آن بوی دوغ به خوبی احساس شود.

مورد بعدی در موضوع تشخیص کشک محلی اصل این است که در هنگام خرید با به قسمت داخلی یا به عبارتی دیگر مغز کشک توجه شود که دارای ترک و حباب های ریز و درشت باشد.

طعم و مزه ی مناسب و خوب کشک یکی دیگر از مهم ترین ملاک ها در شناسایی نوع خالص و مرغوب این مواد لبنی است که نشان از تازگی و سلامت کشک دارد. دقت به نکات گفته شده میتواند به افراد در تشخیص و خرید کشک محلی گوسفندی خالص و دارای مرغوبیت و همچنین سلامت بالا کمک کند.

صادر کننده عمده کشک محلی گوسفندی

صادر کننده عمده کشک محلی گوسفندی در مطالب بیان شده درباره کشک محلی گوسفندی به این موضوع اشاره شد که خرید کشک سنتی و محلی از عرضه کننده کشک معتبر باید صورت بگیرد چرا که این کار تاثیر مستقیم بر کیفیت محصول و سلامت مصرف کننده دارد.

ما در تلاشیم تا با تولید کشک محلی گوسفندی اعلاء و لبنیات، با برترین مرغوبیت و رعایت تمام نکات بهداشتی و لحاظ همه ی استاندارد های موجود در تهیه محصولات خود، این مواد مغذی و دارای ارزش غذایی بالا را در مقادیر عمده و به صورت صادرات کشک و دیگر فراورده های لبنی به مشتریان گرامی عرضه کرده و رضایت آنها را به کار و تولید باکیفیت خود جلب کنیم.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت روز پنیر فله لیقوان گوسفندی
    2. فروش پنیر لیقوان گوسفندی در بازار تهران
    3. توزیع عمده پنیر ورقه ای
    4. پنیر فیلا فیلا جدید تازه ارزان
1

  1. با سلام و خسته نباشید برای تشخیص کشک محلی اصل و مرغوب از نمونه ی نامرغوب و ناخالص آن باید به نکاتی مثل، رنگ کشک اهمیت داد کشک اصل و با کیفیت از رنگی کرم یا زرد متمایل به کاراملی برخوردار است و در غیر این صورت باید علت رنگ متفاوت آن را دانست چرا که ممکن است علاوه بر نامرغوب بودن محصول ناسالم و فاسد نیز باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما