مرجع فروش پودر آب پنیر صادراتی

پودر آب پنیر صادراتی که اصطلاحا به ان در طب سنتی ماء الجُبُن اَفتیمونی که یک کلمه عربی است نیز می گویند، سرشار از ویتامین و مواد معدنی و اسید آمینه ها و کلسیم است. این پودر شاخه های درمانی زیادی در طب سنتی دارد و بسیار مفید و توصیه می‌شود چرا که درمان جمع کثیری از بیماری ها و مشکلات و درد ها است. همچنین این پودر به دلیل درخواست های فراوان و حلال بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی بدن نه تنها فروش بالایی دارد بلکه به چندین کشور نیز صادرات می شود، پس اگر شما نیز مشکلاتی همچون درد معده و یا عضلات و استخوان ها دارید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با شگفتی های این دارو اشنا شوید.

  • بیشتر بخوانید: کشک

مرجع فروش پودر آب پنیر صادراتی

موارد مصرف پودر آب پنیر در صنایع غذایی

موارد مصرف پودر آب پنیر در صنایع غذایی

در اینجا ما به چندین کاربرد پودر آب پنیر اشاره می کنیم.

این پودر برای کسانی که مشکلاتی مانند استخوان درد و پوکی استخوان و یا درد مفاصل دارند و یا هرگونه مشکلات دیگری نسبت به استخوان و مفاصل بسیار مفید است. همچنین به دلیل داشتن ویتامین های گروه B برای گردش خونی مناسب است و مانند اسید عمل می کند، چرا که کسانی از ان استفاده می کنند که مشکلات چربی خون و یا فشار خون و دیابت داشته باشند و این دارو بهترین گزینه برای درمان بیماری ان ها می‌باشد، همچنین به زنان و مردانی که در دایره وزنی بالا قرار دارند نیز توصیه می شود زیرا کمک فراوانی به لاغری می‌کند و این دارو مسهل نیز می باشد یعنی اگر دارای مشکل یبوست باشید ان را برطرف می‌کند و اسهال می اورد.

اما باید به یاد داشته باشید که این دارو برای تمامی افراد مناسب نمی باشد، و حتی زیاده روی در مصرف ان مخاطراتی را به وجود می اورد برای مثال داروی پودر اب پنیر سرشار از ویتامین گروه B است و زیاده روی کردن در خوردن ویتامین B و مصرف بیش از حد ان باعث تحریک پذیری روده ها و اسهال، تهوع، سرگیجه… میشه.و همچنین کسانی که به لبنیات و یا لاکتوز الرژی یا حساسیت دارند نمی توانند پودر اب پنیر را مصرف کنند و یا کسانی که بدن ضعیف و شکننده ای دارند یا در اغلب اوقات اسهال هستند اصلا پودر توصیه نمی شود چرا که بیشتر باعث درد معده و گرفتگی عضلات و استخوان های شخص می شود.

معرفی مهم ترین خواص پودر آب پنیر

معرفی مهم ترین خواص پودر آب پنیر

مهم ترین خواص پودر آب پنیر شامل سرشار بودن ان از پروتئین، کلسیم، مواد معدنی و اسید امینه ها و ویتامین ها به خصوص ویتامین B است.نکته بعدی به علت اینکه دارو حالت سم زدایی دارد بدن را تصفیه و پاک سازی می کند و به همین دلیل، مشکلات خارجی بدن را مانند لکه های پوستی نیز حل می کند و مفید است.

همچنین کسی که این دارو را استفاده می کند، به علت روان شدن ادرار فرد و تنظیم و برطرف شدن سیستم یبوست که در بالا به آن اشاره کردیم دستگاه گوارش نیز به همراه ان تنظیم می شود و باعث از بین رفتن سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا در مرور زمان میشود و برای ان بسیار مفید و ضروری است. کارکرد کلیه را بهتر می کند و برای معده نیز مناسب است (البته نه کسانی که اسهال هستند) و همچنین اسید معده را نیز درمان می کند و بسیار برای این افراد مفید است.

بررسی قیمت پودر آب پنیر صادراتی

بررسی قیمت پودر آب پنیر صادراتی

قیمت پودر آب پنیر بستگی به نوسانات قیمت بازار و دلار دارد، اما در حالت کلی باید بیان کرد که پودر اب پنیر به علت وجود پروتئین زیاد در ان، بعضی مواقع به استفاده ورزشکاران به عنوان مکمل ورزشی در می‌اید که نسبت به مکمل های دیگر ورزشی قیمت پودر اب پنیر بسیار ارزان و پایین است و همین طور بیشتر قابل اعتماد است چرا که بعضی مواقع پودر های مکمل ورزشی ساختارهایی دارند که برای همه اناتومی ها و افراد مناسب نمی باشد و شیمیایی است، اما پودر اب پنیر برای اکثریت مردم قابل استفاده و کاملا طبیعی است.

برای تهیه پودر اب پنیر می‌توانید به عطاری ها مراجعه کنید و با توجه به ساختار بدنی خود از پزشک طب سنتی کمک بخواهید تا بدانید که این پودر برای بدن شما مجاز است یا نه! و راه دیگر تهیه پودر، از طریق فضای مجازی و خرید اینترنتی است که امروزه وسعت بسیاری پیدا کرده است، و شما به راحتی می‌توانید با کسب اطلاعات از سایت یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت پنیر فله لیقوان گوسفندی
    2. فروش عمده پنیر ایرانی به صورت اینترنتی
    3. قیمت خرید جدیدترین پنیر گودا
    4. پنیر فیلا فیلا + قیمت خرید فروش
102

  1. سلام وقت بخیر.ممنون از سایت که چنین مطالب مفید و آموزنده ای در اختیا ما قرار میده.پودر آب پنیر خیلی خاصیت داره و سرشار از ویتامین و پرو تئین و مواد مغزی بسیاری هست که برای همه سنین خوب و مفید هست

  2. سلام وقت بخیر
    از محصولات پودر آب پنیر این سایت خریداری کردم. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. از این رو به شما توصیه می کنم از این محصول خریداری نمایید و مورد استفاده خود قرار دهید.

  3. پودر آب پنیر تمام آمینو اسیدها رو توی خودش داره و به خوبی نیازهای بدن رو تامین میکنه . با استفاده از این ماده مغذی بدن به خوبی رشد میکنه و خواص زیادی داره واسه بدن .

  4. با عرض سلام
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

  5. به صورت مطمئن می توانم بگویم که با قیمتی که شما این محصول را به مشتریان خود می دهید در هیچ فروشگاه یا مرکز دیگری نمیتوان آن را با این قیمت پیدا کرد. امید وارم همیشه پر رونق و پر فروش باشید.

  6. سلام وقتتون بخیر
    این پودر اب پنیراتون فقط صادراتیه؟
    ماهم میتونیم بخریم عمده؟
    میشه زود جواب بدید؟

  7. پودر هایی تو بازار هستن واقعا ناخالصی زیادی دارن.اما یکی از پودر هایی ک خالص خالص است پودر های شما است ممنونم از کیفیت بالا کارتون. موفق باشید

  8. عطاری بنده رونق بسیار زیادی دارد اما مشتری هام از من پودر آب پنیر را می خواستن و زمانی که دیدم که تا چه اندازه فایده دارد برای بدن می خواستم ان را برای فروش خریداری کنم ولی نمی توانستم جایی پیدا کنم که در کنار قیمت مناسب کیفیت بالایی هم داشته باشد تا اینکه با سایت شما اشنا شدم.

  9. من از پودر آب پنیر صادراتی این مجموعه خریداری نمودم و کیفیت بسیار خوبی داشت.به شما نیز توصیه می کنم پودر آب پنیر صادراتی را سفارش بدهید.

  10. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید حال حاضر خارج از کشور هم ارسال دارید ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید با تشکر فراوان از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما تشکر ویژه میکنم از تیم منضبط و عرض ادب خدمت مدیریت شرکت شما

  11. سلام، خسته نباشید و خدا قوت
    شما فقط در زمینه صادرات فعالیت دارید یا اینکه در داخل کشور هم توزیع می کنید؟

  12. پودر آب پنیر به دلیل دارا بودن خصوصیاتی مانند قابلیت هضم، حلالیت بالا، ایجاد ویسکوزیته، قابلیت تشکیل ژل و امولسیون از ارزش بالایی برخوردارمی باشد

  13. پودر آب پنیر کاربردهای فراوانی درصنایع غذایی، صنایع لبنی،فرآورده های نانوایی و قنادی، فرآورده های گوشتی و غیره دارد. پودر آب پنیر محصولی به رنگ سفید تا کرم روشن و طعم ملایم است که از آب پنیر به دست می آید. این محصول می تواند حاوی درصد های مختلفی پروتئین باشد. خواص عمل کنندگی در مواد غذایی بسته به میزان پروتئین آن متفاوت است.

  14. پودر آب پنیر کاربردهای فراوانی درصنایع غذایی، صنایع لبنی،فرآورده های نانوایی و قنادی، فرآورده های گوشتی و غیره دارد.
    پودر آب پنیر محصولی به رنگ سفید تا کرم روشن و طعم ملایم است که از آب پنیر به دست می آید. این محصول می تواند حاوی درصد های مختلفی پروتئین باشد.
    خواص عمل کنندگی در مواد غذایی بسته به میزان پروتئین آن متفاوت است.

  15. با سلام برشما سایت شما یهویی دیدم و برام خیلی جالب بود و تا بحال نمی دانستم که پودر لبنیات دارییم و مطالب شما برام آموزاننده بود

  16. با سلام و خسته نباشید
    برای خرید عمده به مقصدقشم به چه شماره ای باید تماس بگیریم؟

  17. سلام وقت بخیر
    ببخشید پودر آب پنیر چه استفاده هایی دارد؟ آیا این محصول به شیوه صنعتی تولید می شود یا طبیعی ؟ با تشکر از عوامل سایت

  18. سلام از این پودر پنیر ها میشه توی مصارف خانگی هم استفاده کرد اگر میشه میشه لطفا نحوه ثبت سفارششو توضیح بدید؟

  19. این پودر برای کسانی که مشکلاتی مانند استخوان درد و پوکی استخوان و یا درد مفاصل دارند و یا هرگونه مشکلات دیگری نسبت به استخوان و مفاصل بسیار مفید است

  20. سلام خدمت شما و تیم پشتیبان تون این سایت بهترین و بی نظیر است لبنیات گوسفند و گاو خیلی با کیفیت دارد خیلی شیر و ماست و تو ناله لبنیات مانند قیماق خوش مزه و خوش طعم دارد من واقعا یه بار ازین سایت خرید کردم و مشتاق این سایت شدم چون خیلی محصولاتش با کیفیت و خوش مزه است ازین سایت سیر ماست بخاطر تهیه فرنی و شیر برنج خرید کردم توی خونه اینها رو آماده کردیم همه از اعضای فامیل عاشقش شده بود خیلی عالی بود هرچی بگم باز هم کمه برای کسانی که هنوز ازین سایت خرید نکردن من برای شان پیشنهاد میکنم حتما ازین سایت خرید کند قیمتش هم نسبت به قیمت مغازه های شهر خیلی ارزان است

  21. نیما محمدزاده اصل
    خیلی مطلب مفیدی بود. ممنون از نویسندگان این مقاله و دیگر مقالات . موفق و پیروز و سرافراز باشید

  22. وقت عالی بخیر
    پودر آب پنیر یه مکمل غذایی عالی هستش ومنبع سرشاری از کلسیمه و مخصوصا واسه سالمندان خوبه. واسه عضله سازی ورزشکاران کاربرد ویژه ای داره من به بچه م همیشه آب پنیر میدم. در عربی بهش ماء الجبن میگن.

  23. مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب و آموزنده بود و متوجه نکاتی شدم که تا الان بهش توجه نمیکردم و ضمن اینکه باید توجه کنید که با خرید از این سایت، میتوانید مطمئن باشید بهترین جنس و بالاترین کیفیت را به دست می آورید و از این نظر خاطرتان آسوده و جمع خواهد بود.
    با تشکر از همه عوامل این مجموعه

  24. سلام وقتتون بخیر
    محصول پودر آب پنیر ویژگی های زیادی دارد همچون پیشگیری از سرطان و ایدز, افزایش توده عضلانی بدن, پایین آورنده چربی خون, , تسریع بهبود بدن , قند خون و فشار خون, کمک به دفع سنگ کلیه و سنگ صفرا، افزایش قدرت ایمنی بدن, پودر آب پنیر با کاهش سلولیت سبب کاهش وزن بدن، به ویژه چربی های بدن می شود .

  25. پودر پنیر من خودم برای بدنسازی استفاده میکردم آب بدن را حسابی می کشد

    برای آخر دوره بدنسازی تو خشک سازی استفاده میشه

  26. سلام روزبخیر
    محصول موردنظر ازلحاظ طبی یک محصول فوق العاده است ودکشورایران تهیه میشود چه خوب هس که باسایت آشنا شدیم تا بتونیم ازمحصول به این خوبی بهرمند شویم وسفارش بدهیم

  27. سلام
    پودر آب پنیر چه کارائی دارد برای ساخت پنیر از اون استفاده میشه؟

  28. سلام. ببخشید مصرف این محصول برای خانم های باردار هم خوبه؟ برای جنین مشکلی ایجاد نمیکنه؟

  29. پودر آب پنیر صادراتی،سرشار از ویتامین و مواد معدنی و اسید آمینه ها و کلسیم است. این پودر شاخه های درمانی زیادی در طب سنتی دارد و بسیار مفید و توصیه می‌شود

  30. سلام وقت بخیر. این محصول لبنی به دلیل داشتن ویتامین های گروه B برای گردش خونی مناسب است و مانند اسید عمل می کند، چرا که کسانی از ان استفاده می کنند که مشکلات چربی خون و یا فشار خون و دیابت داشته باشند

  31. سلام و خداقوت به ادمین که همیشه پاسخگوی ما درسایت بوده هست
    من از این سایت تا حالا خرید نکردم و از کیفیت محصولاتشون خیلی اطلاعات خاصی ندارم بجز مطالبی که در سایت دیدم. لطفا برای اینک بتوانیم قدرت خرید داشته باشیم قیمت محصولات پایین تر بیارین تا همه بتوانند خرید کنند و قیمت هاتون در سایت بگذارین

  32. سلام وقت بخیر.از این پودر کسانی استفاده می کنند که مشکلات چربی خون و یا فشار خون و دیابت داشته باشند و این دارو بهترین گزینه برای درمان بیماری ان ها می‌باشد.

  33. پودر برای کسانی که مشکلاتی مانند استخوان درد و پوکی استخوان و یا درد مفاصل دارند و یا هرگونه مشکلات دیگری نسبت به استخوان و مفاصل بسیار مفید است. همچنین به دلیل داشتن ویتامین های گروه B برای گردش خونی مناسب است و مانند اسید عمل می کند، چرا که کسانی از ان استفاده می کنند که مشکلات چربی خون و یا فشار خون و دیابت داشته باشند و این دارو بهترین گزینه برای درمان بیماری ان ها می‌باشد، همچنین به زنان و مردانی که در دایره وزنی بالا قرار دارند نیز توصیه می شود زیرا کمک فراوانی به لاغری می‌کند و این دارو مسهل نیز می باشد یعنی اگر دارای مشکل یبوست باشید ان را برطرف می‌کند و اسهال می اورد.

  34. مهم ترین خواص پودر آب پنیر شامل سرشار بودن ان از پروتئین، کلسیم، مواد معدنی و اسید امینه ها و ویتامین ها به خصوص ویتامین B است.نکته بعدی به علت اینکه دارو حالت سم زدایی دارد بدن را تصفیه و پاک سازی می کند و به همین دلیل، مشکلات خارجی بدن را مانند لکه های پوستی نیز حل می کند و مفید است.

  35. باسلام و خسته نباشید خدمت شما
    پودر اب پنیر به عنوان یک معجون طلایی که درخانه بنده استفاده میشه چون من درهضم غذا همیشه به مشکل برمیخورم و این پودر به من کمک میکنه که به راحتی غذایی رو که خوردم هضم کنم و دیگه باعث افزایش وزن نشه و خب طبق اطلاعاتی که من راجب به پودر اب پنیر دارم این هست که برای خیلی از بیماریها به عنوان دارو استفاده میشود

  36. این محصول دارای مصارف زیادی بوده و می توان از آن در طب سنتی نیز استفاده کرد.

  37. سلام و خداقوت چقدر جالب من نمیدونستم پودر اب پنیر برای کلسیم‌ و سم زدایی خیلی خوبه تا حالا از پودر اب پنیر استفاده نکردم

  38. این محصول پروتئینی برای کاهش وزن و استحکام بدن خیلی مفید میباشد. چه خوب که این سایت را پیدا کردم.

  39. سلام خدا قوت عرض می کنم به شما تولید کنندگان عزیز این محصول با کیفیت می خواستم ازتون بپرسم برای تولید این محصول در شهرستان ها هم نمایندگی و خط تولید میدین؟ و این که شرایط دادن نمایندگی شرکتتون به چه شکل هستش ؟ ممنون میشم به پرسش بنده جواب بدین

  40. موارد مصرف پودر پنیر چگونه است مثلا پودر پنیر درتهیه غذاها می توان استفاده کرد؟ یا باید آن را تنها مصرف کرد؟

  41. سلام
    من معده درد شدیدی دارم و شنیدم که پودر آب پنیر خیلی برای درمان معده خوبه چطوری میتونم سفارش بدم؟

  42. سلام
    قیمت پودر آب پنیر چند هست؟ در مقادیر کیلویی هم میتونم سفارش بدم؟

  43. با سلام و وقت بخیر ،من همیشه از این سایت پودر آب پنیر خریداری میکنم خیلی خوب و با کیفیت است و قیمت بسیار مناسبی هم داره و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم توصیه میکنم از این پودر آب پنیر خریداری کنند چون واقعا ارزش خرید رو داره ،تشکر از عوامل پر تلاش این مجموعه که همیشه بهترین محصولات رو به مشتریان عرضه می دارند

  44. مصرف پودر آب پنیر می‌تواند به تراکم استخوان‌ها کمک کرده و از شکستگی و پوکی استخوان پیشگیری کند زیرا در برخی از موارد از جمله در سالمندان بافت عضله‌ای ضعیف بوده و این ماده می‌تواند باعث جبران این نواقص و افزایش سیستم ایمنی بدن شود.ممنون از سایت خوبتون. شما ارسال هم دارید؟

  45. باسلام خدمت شما ببخشید پودر آب پنیر کیلویی چنده؟چقدر جالب تا حالا اسمشو نشنیده بودم دوست دارم امتحانش کنم چطور میتونیم سفارش بدم؟

  46. با عرض سلام و خسته نباشید من تصمیم دارم از این سایت پودر آب پنیر خریداری کنم آیا شما به شهرستان هم ارسال میکنید؟

  47. سلام و خسته نباشید به شما ک انقد پر تلاش درراستای هدفتون و برای راحتی خرید ما در تلاش هستید

    ممنون می شوم آدرس شعبه های خود را در سایت قرار دهید.و اطلاعات بیشتر و دقیق تری در خصوص قیمت دقیق،ارسال،نمایندگی هاتون،و حضوری یا غیر حضوری بودنتون و غیره بنده را راهنمایی کنید

  48. سلام وقت شما به خیر و نیکی سایت خوبی دارین اطلاعات مفیدی توش قرار دادین لطفا قیمت ها رو هم به این لیست اضافه کنین تا بشه راحت تر از این محصولات خرید داشته باشیم ممنونم

  49. این روزا پیدا کردن محصولات با کیفیت خیلی سخته اونم لبنیات ممنون از سایت خوبتون بابت این محصولات عالی

  50. سلام، من برای زانو درد مدتی اشتفاده کردم خوب بود، الان کوهنوردی میتونم برم

  51. طی تحقیقات انجام شده بر روی افراد مبتلا به دیابت نوع دومصرف آب پنیر در این افراد باعث ترشح انسولین شده و در نتیجه به تنظیم و کاهش میزان قند خون در این افراد می شود .

  52. تحقیقات نشان داده که اغلب افراد سالمند دچار مشکلات گوارشی بسیاری هستند که با مصرف مداوم و مرتب آب پنیر فرآیند گوارش و دفع آنها نه تنها اصلاح می شود بلکه باعث درمان بسیاری از مشکلات مانند :بواسیر و هموروئید که در اثر نامنظم شدن گوارش در این افراد ایجاد می شود را در ابتدا پیشگیری و درمان می نماید.

  53. سلام و وقت بخیر
    پودر آب پنیر ، سرشار از ویتامین، مواد معدنی، اسید آمینه و کلسیم است. این پودر در طب سنتی بسیار توصیه می‌شود. همچنین این پودر به دلیل درخواست های فراوان نه تنها در داخل کشور فروش بالایی دارد بلکه به صورت عمده به چندین کشور نیز صادر می شود.من از این سایت همیشه خرید کردم و تا الان خیلی راضی بودم ممنونم از سایت خوبتون بخاطر کیفیت محصولاتتون

  54. دقیقا خاصیت و کاربرد پودر آب پنیر چیه میشه بیشتر برای من توضیح بدید و اینکه به چه کشور هایی صادرات دارید؟

  55. پودر اب پنیر خیلی خواص داره نمی دونستم ویتامین بی دارد وخواص لاغری برای دیابت خوبه ما دیابتمون ارثی حتما از پودر اب پنیر استفاده می کنم چه طوری باید سفارش بدم وحتما باید کلی باشه تشکر از شما

  56. سلام
    از چه طریقی سفارش خود را ثبت کنم؟ پرکردن فرم ضروری است؟ واتساپ و اینستاگرام فعالیت ندارید؟

  57. سلام و عرض ادب
    پودر اب پنیر به دلیل انکه ادرار اور است باید در مدت زمان استفاده از ان اب فراوانی نوشید تا باعث کم ابی بدن نشود . و همچنین بخاطر مسهل بودن ان یبوست برطرف و کمک شایانی به کاهش وزن میکند کند

  58. سلام وقتتون بخیر. لطفا اطلاعاتی در رابطه با شرایط نگهداری از پودر آب پنیر در سایت قرار دهید. آیا روش نگهداری آن مانند سایر انواع لبنیات هستش؟

  59. سلام وقت بخیر
    خسته نباشید میگم بهتون بابت به اشتراک گذاری این مطالب خوب و مفید
    من همیشه از پودر آب پنیر برای درمان کمبود کلسیم و… استفاده می کنم

  60. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون

  61. سلام و خدا قوت
    پودر آب پنیرکه من قبلا اطلاعی ازش نداشتم و فکر میکردم یه ماده ی بی ارزشه بعد از خواندن مطالب سایت شما متوجه شدم سرشار از ویتامین و مواد معدنی و اسید آمینه ها و کلسیم است.

  62. سلام وقت بخیر از سایت شما دیدن کردم
    چقدر جالب تا الان از پودر پنیر چیزی نشنیده و نخونده بودم
    مطالب سایت عالی
    چقدر خوب که پودر آب پنیر برای بدن اینقدر مفید است
    یه سوال دارم همه ی عطاری های سراسر ایران از این محصول دارن

  63. به طور کلی پودر آب پنیر سرشار از پروتئین و می‌توان از آن به عنوان پادشاه پروتئین ها نام برد.

  64. سلاموخستهنباشید ، وقت به خیر ، خدا قوت، امیدوارمخوشی وسرحال باشید، ببخشید این پودر شیر چه فرقی از شیر اصلی ؟ منظورم ازلحاظ خصائص اش ، فرق دارد یا نه؟لطفا جواب بدین، ممنونم.

  65. سلام وقت بخیر پودراب پنیر واقعا اگه برا در مفاصل خوب باشه من خیلی نیاز بهش دارم چطور میتونم خرید کنم لطفا میشه راهنمایی کنید تا ثبت خریدمو انحام بدم

    وممنونم از اطلاعات خوبی که داخل سایت قرار دادین

  66. سلام من تو باشگاه از پودر وی استفاده می کنم که از مشتقات همین محصول محسوب میشه.

  67. پودر آب پنیر سرشار بودن از پروتئین، کلسیم، مواد معدنی و اسید امینه ها و ویتامین هاست که ورزشکارها به وفور از اون ها استفاده می کنند.

  68. سلام خدا قوت
    من تا بحال از این محصول استفاده نکردم.
    برام خیلی جالب بود که این محصول اینقدر خواص داره و برای بیمار ها هم مناسب هست.خیلی دوست دارم که از این محصول خرید بکنم?

  69. سلام وقت بخیر سفارشم به دستم رسید مرسی ازتون، هم کیفیتش خوبه و هم به موقع رسید ممنون از زمانبندی و محصولات باکیفیتتون.

  70. سلام محصولاتتون به صورت بسته بندیه یا به صورت فله هم ارائه میشه؟ فروش جزئی هم دارید؟

  71. تامین عمده جهت صادرات هم انجام میدید؟ کیفیت محصولاتتون رو چطور باید بسنجم؟ ممنون

  72. سلام وقت شما بخیر پودر آب پنیر مفید و سرشار از ویتامین هستش مطالب سایت مفید و کامل بود ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چطور میتونم خرید کنم و حداقل خرید از سایت شما چقدر هست؟

  73. پودر آب پنیر خواص فوق‌العاده‌ای داره. اما آیا مثل پنیر باعث فراموشی هم میشه ؟ با تشکر

  74. پودر آب پنیر صادراتی، سرشار از ویتامین، مواد معدنی، اسید آمینه و کلسیم است. این پودر در طب سنتی بسیار توصیه می‌شود. همچنین این پودر به دلیل درخواست های فراوان نه تنها در داخل کشور فروش بالایی دارد بلکه به صورت عمده به چندین کشور نیز صادر می شود. برای تهیه پودر اب پنیر می‌توانید از طریق سایت و خرید اینترنتی که امروزه وسعت بسیاری پیدا کرده است، به راحتی، با کسب اطلاعات از سایت یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید.

  75. سلام پودراب پنیر صادراتی دارای خواص بسیار زیادی میباشد که درطب سنتی برای درمان بیماریهای مختلف ازآن استفاده میشه برای درمان پوکی استخوان و دردهای عضلانی وچربی خون وفشارخون وکمبود ویتامین B استفاده میشودمن که حتما سفارش میدم ومیخرم

  76. سلام وقت بخیر من در مورد پودر آب پنیر اطلاع نداشتم ولی وقتی سایت شما مطالعه کردم متوجه خواص بالا درمانی پودر آب پنیر شدم واقعا ممنونم.

  77. این پودر برای کسانی که مشکلاتی مانند استخوان درد و پوکی استخوان و یا درد مفاصل دارند و یا هرگونه مشکلات دیگری نسبت به استخوان و مفاصل بسیار مفید است. همچنین به دلیل داشتن ویتامین های گروه B برای گردش خونی مناسب است و مانند اسید عمل می کند، چرا که کسانی از ان استفاده می کنند که مشکلات چربی خون و یا فشار خون و دیابت داشته باشند

  78. سلام وقت بخیر
    پروتئین آب پنیر حاوی اسیدهای آمینه ضروری است. به سرعت جذب می شوند. در افزایش قدرت، به دست آوردن عضله و از دست دادن مقادیر قابل توجهی چربی بدن کمک میکند. با این حال، آب پنیر چیزی بیش از پروتئین است. حاوی بسیاری از مواد مغذی دیگر است که برخی از آنها دارای اثرات بیولوژیکی قوی هستند. در واقع، این مکمل یکی از بهترین مکمل ها است. من خوردم خوشمزه است به شما هم پیشنهاد می کنم. با تشکر

  79. سلام وقت بخیر
    مرجع فروش پودر آب پنیر صادراتی در سراسر کشور عرضه می شود فقط یک سوال قیمت این محصول را بگویید؟

  80. این پودر برای کسانی که مشکلاتی مانند استخوان درد و پوکی استخوان و یا درد مفاصل دارند و یا هرگونه مشکلات دیگری نسبت به استخوان و مفاصل بسیار مفید است. همچنین به دلیل داشتن ویتامین های گروه B برای گردش خونی مناسب است و مانند اسید عمل می کند، چرا که کسانی از ان استفاده می کنند که مشکلات چربی خون و یا فشار خون و دیابت داشته باشند و این دارو بهترین گزینه برای درمان بیماری ان ها می‌باشد، همچنین به زنان و مردانی که در دایره وزنی بالا قرار دارند نیز توصیه می شود زیرا کمک فراوانی به لاغری می‌کند و این دارو مسهل نیز می باشد یعنی اگر دارای مشکل یبوست باشید ان را برطرف می‌کند و اسهال می اورد

  81. مکمل های لاغری و کاهش وزن حاوی پودر آب پنیر است زیرا خاصیت سرکوب کردن اشتها رو داره

  82. سلام وقت بخیر
    این پودر برای کسانی که مشکلاتی مانند استخوان درد و پوکی استخوان و یا درد مفاصل دارند و یا هرگونه مشکلات دیگری نسبت به استخوان و مفاصل بسیار مفید است به شما پیشنهاد می کنم این پودر را تهیه نمائید.

  83. سلام وقت بخیر پودر پنیر با کیفیت و خوش طعم می باشد که خواص فراوانی دارد

  84. من هرچه نیاز خودم وخانوادl ازاین سایت سفارش میدم بابهترین کیفیت و قیمتی زیر قیمت بازار آورده درب خونه مون خواستم یi تشکر ویژه از آراد کنم ویi تشکر دیگه ازاین سایت

  85. سلام وعرض ادب، پودر آب پنیر برای کسانی که مشکلاتی مانند استخوان درد و پوکی استخوان و یا درد مفاصل دارند بسیار مفید بوده وبه درمان مشکلات در زمینه استخوان کمک میکند کیفیتش خیلی عالیه.

  86. سلام
    شنیدم که آب پنیر برای پادرد ومفاصل خیلی مفیده. یعنی پودرشم هست که بخوایم تهیه کنیم؟

  87. سلام پودر آب پنیر به دلیل داشتن سطح ویتامین و پروتین بالا بیشتر در مکمل های تغذیه ای ورزشکاران و یا مکمل های تغذیه ای کودکان کاربرد دارد و باعث ماهیچه سازی و استخوان بندی محکم می شود و اغلب بچه هایی که دچار کندی در رشد قد ی هستند توصیه به مصرف مکمل حاوی پودر آب پنیر می کنند

  88. سلام پودر آب پنیر صادراتی که اصطلاحا به ان در طب سنتی ماء الجُبُن اَفتیمونی که یک کلمه عربی است نیز می گویند، سرشار از ویتامین و مواد معدنی و اسید آمینه ها و کلسیم است. این پودر شاخه های درمانی زیادی در طب سنتی دارد و بسیار مفید و توصیه می‌شود چرا که درمان جمع کثیری از بیماری ها و مشکلات و درد ها است. همچنین این پودر به دلیل درخواست های فراوان و حلال بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی بدن نه تنها فروش بالایی دارد بلکه به چندین کشور نیز صادرات می شود، پس توصیه میکنم حتما تهیش کنید من که راضی هستم

  89. سلام وعرض ادب پودر پنیر برای لاغری بسیار مناسب است ولی مصرف زیاد ان مشکل ساز میشود همچنین برای یبوست بسیار عالیست من تهیه کردم و استفاده میکنم ممنون از مطالبی که برای ما قرار دارید خیلی بهره بردیم

  90. سلام اوقات خوش
    دوستان پودر آب پنیر واقعاً از لحاظ درمانی خیلی عالیه ما خرید کردیم و استفاده کردیم خیلی خوب نتیجه گرفتیم کیفیت عالی قیمت مناسبه به شما هم پیشنهاد می کنم اگه لازم شد از این سایت تهیه کنید

  91. باسلام من برای لاغری استفاده کردم و بصورت میان وعده خوردم و اشتهام را واقعا کم کرد.مادرمم برای خواب راحت وآرام استفاده کرد در آخرین وعده غذایی خود مقداری ازاین پودر رامیریخت که خواب خوب را تجربه کرد.ممنونم از زحمتهاتون.

  92. محصولات فرآوری شده از قبیل پفک و کرانچی آیا این ها رو از همین پودر پنیر درست می کنند

  93. سلام وقت بخیر
    پودر پنیراین پودر برای کسانی که مشکلاتی مانند استخوان درد و پوکی استخوان و یا درد مفاصل دارند و یا هرگونه مشکلات دیگری نسبت به استخوان و مفاصل بسیار مفید است.

  94. با سلام .اب پنیر ی محصول بسیار عالی که دارای پروتیین فراوانی هستش که افراد ورزشکار به خصوص بدنسازان زیاد از اون استفاده می کنند

  95. پودر آب پنیر حاوی مقدار زیادی املاح و بسیاری از باکتری ها است که در عمل هضم غذا شرکت می کنند بنابراین برای گوارش مفید است. مصرف آن بهترین راه حل برای کسانی است که به جایگزینی سریع پروتئین نیاز دارند.

  96. آب پنیر از دسته محصولاتی است که هم بصورت مایع و بصورت جامد میتوان استفاده کرد .

  97. سلام و عرض ادب این پودر پنیر ها برای ورزشکاران و کسانی که مشکل لاغری دارند بسیار مناسب است.موفق و تندرست باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما