فروش کشک بنفش بیرجندی ۱ کیلویی

کشک یکی از فراورده های شیر است که به صورت خشک و تر در بازار موجود است، کشک هم مانند دیگر فراورده های لبنی منبعی سرشار از کلسیم و پروتئین است. کشک از ماستی که اب ان گرفته شده تهیه میشود و مورد مصرف قرار میگیرد،یکی از انواع کشک ها، کشک بنفش است که مختص به استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند است که به دلیل تفاوت در فرآوری رنگی متفاوت دارد.به صورت عمده و خرده روانه بازار می شود و در فروشگاه ها میتوان کشک بنفش ۱ کیلویی تا چند کیلویی را خریداری کرد.

فروش کشک بنفش بیرجندی 1 کیلویی

مواد تشکیل دهنده کشک بنفش

مواد تشکیل دهنده کشک بنفش مواد تشکیل دهنده کشک در همه جا یکی است ولی روش تولید و نوع ارائه ی آن به بازار با توجه با نوع اقلیم و تفاوت قومیت ها، متفاوت است.کشک بنفش مختص به عشایر خراسان جنوبی و شهر بیرجند بوده اما با ثبت این اثر غیر ملموس ملی ، و معرفی به همگان، طرفدارن زیادی پیدا کرده و خرید کشک بنفش توسط مردم دیگر شهرها باعث رونق بازار این محصول شده است.

برای تهیه و تولید کشک بنفش ابتدا شیر را به ماست تبدیل می‌کنند و اب ماست را جدا کرده و از خشک شدن ماست چکیده کشک به دست می آید.پس مواد تشکیل دهنده کشک بنفش همان شیر و گاهی مقداری نمک است و افزودنی دیگری ندارد.

ارزش غذایی کشک به اختصار شامل موارد زیر است :

  • پروتئین
  • چربی
  • کربوهیدرات
  • نمک
  • آب

این کشک ها در دو نوع هستند ، دلیل تنوع نوع شیر گوسفندی یا گاوی استفاده شده است؛ به صورت جامد و یا پودری روانه ی بازار می شود اما با توجه به سختی کشک، به صورت تازه خوری مصرف ندارد و نیاز به سابیده شدن دارد که پس از سابیدن و یا حل کردن نوع پودری رنگ بنفش آن ظاهر می شود.

بررسی ویژگی های کشک بنفش

بررسی ویژگی های کشک بنفش کشک بیرجندی به دلیل نوع فراوری و تولید آن خواص بیشتری به نسبت دیگر کشک ها دارد همچنین به دلیل نوع متفاوت تولید آن ، و استفاده از ظروف چدنی و یا مسی برای پختن دوغ برای تهیه ی کشک، رنگ آن نیز متفاوت تر از دیگر انواع کشک هاست.

از این نوع کشک در غذایی با عنوان قروت استفاده می شود؛ که درست کردن آن لازم است کشک یا پودر شود و یا سابیده شود تا بتوان از آن غذا درست کرد.با کمی خلاقیت می توان این غذا را به منو غذاها اضافه کرد تا راهی برای آشنایی دیگران با این محصول لبنی پر خاصیت و متفاوت باشد.

میزان کلسیم موجود در این ماده ی غذایی مانعی برای پیشگیری از پوکی استخوان است و دیگر خواص این نوع کشک باعث افزایش گلبول های قرمز شده و دستگاه گوارش را پاکسازی میکند.این کشک ها را باید در جایی خشک و خنک نگه داری کرد.

مرکز خرید کشک بنفش

مرکز خرید کشک بنفش کشک بنفش به نسبت دیگر کشک ها سخت تر است و برای مصرف نیاز به پودر شدن و یا سابیده شدن دارد؛ این روزها با توجه به تمایل مردم برای خرید برای تهیه ی غذای محلی قروت ، این کشک در مدل جامد و برای استفاده ی راحت تر به صورت پودری و حتی مایع عرضه می شود.

این کشک ها به صورت سنتی تهیه می شوند و به همین دلیل اَشکال یکسانی ندارند.این نوع کشک ها باعنوان محلی یا سنتی به نسبت تولیدات کارخانه ای خالص تره بوده، خاصیت بیشتر دارد و مقدار نمک آنها بیشتر است ؛ که دلیل ان جلوگیری از فساد محصول است.

قیمت کشک بنفش بخاطر خاصیت بیشتر و تفاوت با دیگر کشک ها و همچنین با توجه به نوع شیرِ گاوی یا گوسفندی استفاده شده در تهیه ی آن و البته محلی بودن آن، با دیگر کشک ها تفاوت دارد و با قیمت بیشتری در بازار موجود است.

این کشک را در بسته بندی هایی با وزن های مختلف و به صورت جامد یا پودر از فروشگاه های اینترنتی و یا عرضه کنندگان این محصولات در سراسر کشور می توان تهیه و مصرف کرد.

10

  1. سلام خسته نباشید نمونه هایی از محصول که در سایت قرار دادید واقعی بوده و موجود دارید؟ قیمت آن را نیز قرار دهید امکان مقایسه قیمت را برای مشتری فراهم کنید. با تشکر

  2. سلام بنده تا حالا نمیدونستم اصلا کشک بنفش هم وجود دارد من مغازه خشکبار دارم شما ارسال بار و فروشتون به چه صورت است؟

  3. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    من از این محصولات میخام ولی خوب درمورد قیمت در سایت چیزی نگفتین
    میشه در مورد قیمت بهم اطلاعاتی بدین بعد با مشاورین ارتباط بگیرم؟
    اخ میخام محصولات را با بیرون مقایسه کنم

  4. سلام و ظهرتون بخیر و سایت شما دیدم و خیلی برام جالب همچین محصولی هم دارییم واستفاده و کارایی هم داره خیلی برام جالب بود

  5. با درود و خسته نباشید در جهان امروز توجه به امور دانش بنیان در اکثر مشاغل و تولیدی ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سبب رشد ارزاوری در اقتصاد کشور خواهد شد، با ارزوی موفقیت و پیشرفت های روز افزون برای شما تولید کنندگان عزیز این محصول با کیفیت و درجه یک خدا پشت و پناهتان

  6. سلام … جزییات بیشتری درباره قیمت و مزیت رقابتی محصولتون و شاخص های انتخاب یک محصول مناسب در اختیا ما قرار بدید. چون مشتری نیاز داره تو این بازار بدونه که صلاحیت متمایز این محصول چیه و به خریدشون اطمینان داشته باشند. مزیت رقابتی شامل کلیه خدمات پس از فروش میشه و وفاداری مشتری رو به دنبال داره و باعث جریان درآمدی ثابت و سود آوری دراز مدت میشه که ثبات بازار و بقای تولید کننده در صورت فشار و چانه زنی عوامل تولید خواهد شد. ممنون

  7. من تا حالا کشک بنفش از نزدیک ندیدم دوست دارم یکی رو سفارش بدم ببینم که چه عطر و طعم و مزه ای داره امیدوارم اینقدر خوشمزه باشه که بتونم همیشه ازتون خرید کنم.

  8. سلام و خسته نباشید. کشک بنفش بیرجندی منبع از ویتامین هاست که سرشار از کلسیم و پروتئین است. برای کسانی که کمبود کلسیم دارند هفته ای یکبار توصیه میشه که مصرف کنند.

  9. سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان

    چقدر برام جالب بود .مگه کشک بنفشم داریم ؟چقدر برام جدید و خوب بود .ممنون که با سایتتون اگاهیه مارو بالا میبرید.

  10. سلام چرا این محصول انقدر کم ازش صحبت شده و توی بازار دیده نشده لطفا تبلیغات بیشتری براش انجام بدین تا همه بدونن ایران تولید کننده ی محصولات منحصر به فردی هست

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما