فروش مستقیم کشک مایع سنتی ۵ کیلویی

کشک مایع سنتی ۵ کیلویی با تخمیر شیر توسط کشت باکتریایی تهیه می شود. تخمیر باکتریایی ، اسید لاکتیک تولید می کند که به کشک بافت ضخیم می بخشد. کشک خوشمزه به عنوان یکی از سالم ترین غذاها در جهان در نظر گرفته می شود و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد ، زیرا فواید زیادی برای سلامتی دارد.

فروش مستقیم کشک مایع سنتی 5 کیلویی

بررسی کیفیت کشک مایع سنتی

بررسی کیفیت کشک مایع سنتی

کشک باید دارای طعم دسته گل دلپذیری باشد که از ترکیب بوی تمیز و بوی معطر و آزمایش اسید حاصل می شود.قبل از تکان دادن ، باید محکم ، جامد و یکنواخت ، با جداسازی ناچیز آب پنیر باشد. کشک باید فاقد طعم های نامطلوب زیر باشد:

  • تلخ
  • درشت به دلیل رسیدن بیش از حد
  • نداشتن طعم
  • بدون بو
  • فلزی
  • مخمر

مواردی که در کیفیت کشک تاثیر بسزایی دارند : سفتی کشک ، زمان انعقاد پنیر ، کیفیت کشک ، حجم آب پنیر ، وزن کشک ، ماده خشک کشک و ماده خشک آب پنیر. حجم های مختلف محلول پنیر بر سفتی کشک تأثیر دارد. سفتی کشک (حجم محلول مایه پنیر) تأثیر قابل توجهی بر کیفیت کشک ندارد . سفتی کشک بر حجم ترشح آب پنیر خارج از کشک ، تأثیر دارد . با افزایش سفتی کشک حجم آب پنیر آزاد شده از کشک افزایش می یابد. حجم محلول پنیر بر وزن کشک تأثیر دارد . ماده خشک کشک با حجم بیشتری از محلول مایه پنیر افزایش می یابد.

از نتیجه همه پارامترهایی که آزمایش شد ، می توان نتیجه گرفت که کشک تهیه شده از شیر گاو در آزمایشگاه فناوری لبنیات ، گروه علوم لبنی نسبت به نمونه های کشک در همان محل از شیر بوفالو و بز برتر بود. بیشتر پارامترهای تغذیه ای را می توان دریافت که نمونه کشک تهیه شده از شیر گاومیش بالاترین نمره را دارد. از نظر تغذیه ای می توان نشان داد که کشک تهیه شده از شیر بوفالو و بز آنقدرها هم بد نبود. بنابراین ، به مردم کشور ما پیشنهاد می شود که کشک را از شیر گاو ، گاومیش و بز تهیه کنند و همچنین از شرایط بهداشتی سختی پیروی کنند تا کشک با کیفیت خوب به دست آید.

تاثیر مصرف کشک بر بهبود عملکرد مغز

تاثیر مصرف کشک بر بهبود عملکرد مغز

کشک دارای پروتئین بالایی است و بافت مغز تا حد زیادی از پروتئین تشکیل شده است. علاوه بر این در اکثر کشور ها نیز اعتقاد بر این است که خوردن کشک در صبح ، قبل از هر کار مهمی ، ذهن و اعصاب را خنک و ثابت نگه می دارد.خوردن کشک یا ماست تأثیر مستقیمی بر مغز شما دارد. در حال حاضر به عنوان یک راه مفید برای کاهش خطر سکته مغزی شناخته شده . طبق مطالعات محققان دانشگاه کالیفرنیا ، لوس آنجلس ، کشک ممکن است به افراد در مقابله با خلق و خو ، اضطراب ، استرس و درد کمک کند.

خوردن کشک باعث آرامش و گاهی خواب آلودگی می شود ، به خصوص اگر بیش از حد خورده شود. بیایید امروز بررسی کنیم که چرا این محصول اینقدر مورد توجه قرار گرفته است و این احساس فوق العاده سیری ، رضایت و شادی را به ما می دهد.اولین عنصر در این فرآیند ایجاد احساس رضایت ، تریپتوفان است ، یک اسید آمینه ضروری در کشک . این یک اسید آمینه ضروری است به این معنی که بدن نمی تواند آن را ساخته و باید از طریق رژیم غذایی ما مصرف شود‌.

تریپتوفان بلوک اصلی ماده شیمیایی به نام سروتونین است. سروتونین عملکردهای متنوعی در بدن دارد ، از جمله نقش در یادگیری و حافظه.سروتونین همچنین یک عصب شیمیایی و تنظیم کننده طبیعی خلق و خو است که باعث می شود احساس شادی ، ثبات عاطفی ، اضطراب کمتر ، آرامش و حتی تمرکز و انرژی بیشتری داشته باشیم. سطوح پایین سروتونین نیز با اختلالات خلقی مانند افسردگی مرتبط است.سروتونین همچنین پیش ساز ملاتونین است ، ماده شیمیایی خواب آور که برای ایجاد خواب آلودگی ضروری است. به همین دلیل است که گاهی بعد از خوردن مقدار زیادی کشک احساس خواب آلودگی می کنیم.

قیمت روز کشک مایع سنتی

قیمت روز کشک مایع سنتی افزایش کیفیت ، تاثیر مستقیمی بر روی قیمت کشک مایع دارد . پس از کشف فواید زیاد این محصول ، فروش کشک سنتی نیز افزایش یافت .مجموعه ما سعی کرده با تولید کشک مرغوب و ارائه آن رضایت و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید . شما نیز می توانید با مراجعه به مجموعه ما ، خرید کشک ۵ کیلویی با کیفیت و با قیمت به صرفه را تجربه نمایید .

7

  1. سلام کشک یک محصول کامل و خوشمزه است و دارای کلسیم و پروتئین فراوان است خوردن کشک تأثیر مستقیمی بر مغز دارد

  2. با سلام و تبریک به جهت راه اندازی چنین مجموعه خوبی
    اگر در زمینه محصولتون نیاز به تامین کننده فعال دارید که با سابقه باشه و با کیفیت عالی و قیمت مناسب جنس رو بتونه در اختیارتون بزاره ، مجموعه ما میتونه با شما همکاری کنه. لطفا در صورت تمایل راه ارتباطی جهت مذاکره را اعلام بفرمایید.

  3. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    که با صبر و حوصله ما را برای خرید خوب راهنمایی میکنن
    هنگام خرید کردن چند شاخصه مهم داریم یکی کیفیت و یکی هم قیمت
    من در این سایت هم کیفیت خوب دیدم و هم قیمت کشک را که خیلی مناسب بوده و هر شهروندی میتونه از این سایت خرید داشته باشد

  4. سلام … دریافت نمونه از چه طریقی امکان پذیره و آیا در وب سایت برای این منظور راهکار یپیش بینی شده ؟ فرایند تحویل نمونه و در صورت لزوم ارجاع محصولاتی خارج ازکیفیت مورد نظر را به نحو مطلوب ارائه کنید. من مشتاقم که هر جه سریعتر این محصول رو تهیه کنم و اطمینان داشته باشم که در صورت خرید عمده و کاهش قیمت، با کیفیت همیشگی و ثابت در خرده فروشی به دستم برسه. ممنون از پاسخگوییتون

  5. سلام … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید… افزایش سهم بازار در گرو ارضای سلیقه ها و ترجیحات متغیر مشتریان در بازار هست و باید در این زمینه از رقبا پیشی بگیرید تا مصرف کننده نهایی دغدغه ای انتخاب برند رو نداشته باشه. این روند مستلزم اینه که که سودآوری لازم برای سرمایه گذاری و افزایش خطوط تولید رو فراهم بشه و در این صورت از خروج ناگهانی از بازار و مخدوش شدن چهره و اعتبارتولید کننده جلوگیری کنه. امیدوارم به همین روند ادامه بدید و نیازهای مشتری رو پیش از ظهورش کشف کنید و رقبا رو با این ابزار از میدان رقابت خارج کنید.

  6. سلام و دورود بر شمادوستان

    میخاستم ببینم ایا شما خرید حضوری هم دارین؟یا فقط بصورت غیر حضوری انجام میدهید؟
    چطور میتونیم سفارساتمونو انجام بدیم

  7. سلام امیدوارم باز هم شاهد پیشرفت و موفقیتتون در تجارت داخلی و صادرات باشیم مجموعه پرتو امید یکی از شایسته ترین مجموعه ها در صنعت لبنیات هست

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما