فروش مستقیم پنیر لیقوان اصل

می‌دانیم که لبنیات عضو بسیار مهم در وعده های غذایی روزانه افراد هستند که پنیر یکی از اجزای مهم در صبحانه است علاوه بر طعم دوستداشتنی خواص بسیاری نیز دارد ، لازم به ذکر است که پنیر مورد استفاده چه نوع پنیری باشد که بدون شک در ایران پنیر لقمان حرف اول را می‌زند زیرا علاوه بر طعم و مزه قوی به روش ویژه ای نیز تهیه می‌شود که کلسیم و مواد معدنی آن در این روش از بین نمی رود پس برای آشنایی بیشتر با پنیر لیقوان است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  • بیشتر بخوانید: کشک

فروش مستقیم پنیر لیقوان اصل

بررسی ویژگی های پنیر لیقوان

بررسی ویژگی های پنیر لیقوان

پنیر نیروان که مردم امروزه آن را بر روی اکثر پنیرهای سنتی می‌بینند و هر فردی فکر می‌کند که پنیر لیقوان یک برند تجاری پنیر محسوب می‌شود اما لازم به ذکر است که پنیر لیقوان اصل دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که این نوع پنیر را محبوب کرده است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم برای مثال پنیر لیقوان به دلیل استفاده از شیر گوسفند و بز به رنگ سفید روشن بوده و هیچگونه زردی در آن دیده نمی‌شود و اگر رنگ پنیر به زردی بزند یعنی از شیر گاوی در آن استفاده شده است.

دومین مورد این است که پنیر لیقوان در فرآیند تولید روغن گیری نمی شود و درصد بالای روغن حیوانی در آن وجود دارد که سبب نرمی و لطافت پنیر می‌شود و این امر نیز باعث تغییر رنگ آن نمی‌شود .

سومین مورد این است که در برخی موارد و تولید پنیر های تقلبی افراد برای نرمی پنیر آن آب استفاده اضافه می‌کنند اما در این مورد هم می‌توان تقلبی بودن آن را تشخیص داد به گونه ای که هنگام خرد کردن پنیر تکه تکه شده و یکدست نیست ولی پنیر گوسفندی خورد نمی شود و کاملا نرم است ‌‌‌‌‌.

پنیر لیقوان اصل یکی از پنیر های درجه یک و خوش طعم موجود در کشور است به دلیل استفاده از سبزی های معطر موجود در کوه های سهند طعم خاص و شگفت انگیز داشته و هر فردی را مجذوب خود می کند و همین طعم و مزه متفاوت و خاص است که این نوع پنیر را در جایگاه اول قرار داده است .

بافت پنیر لیقوان اعلا چطور است؟

بافت پنیر لیقوان اعلا چطور است؟

پنیر لیقوان اصل دارای بافتی نرم و انعطاف پذیر است به گونه‌ای که هنگام خرد کردن آن پنیر له نمی شود و حفره های درشتی در هنگام برش پنیر نمایان می شود در هنگام خرید پنیر لیقوان اصل توجه داشته باشید که از فروشنده معتبر خرید کنید و همینطور در هنگام خرید به بافت پنیر توجه کنید که حفره های ریز در آن نباشد زیرا این خود نشانگر ناسالم بودن پنیر و استفاده از شیر فاسد در تولید آن بوده است.

پنیر ها در انواع گوناگونی وجود دارند مانند پنیرهای خامه‌ای پنیر قالبی پنیرهای فرآوری شده و غیره که هر کدام دارای طرفداران مخصوص خود هستند اما پنیرلیقوان همیشه و در هر گروه سنی طرفداران خود را دارد

خرید پنیر لیقوان ۴۰۰ گرمی

خرید پنیر لیقوان 400 گرمی

ما و همکاران ما با تولید و پخش انواع لبنیات مانند کشک آب پنیر پودر آب پنیر و همینطور پنیر لیقوان اصل ۴۰۰ گرمی با قیمت مناسب سعی در ترویج سلامت غذایی بین مصرف‌کنندگان لبنیات داریم و سعی می کنیم با استفاده از بهترین و به روز ترین روش های روز دنیا در تولید لبنیات با فرمولاسیون سابق و اصالت کالا با وجود فناوری ها و دستگاه‌های به‌روز حفظ کنیم .

قیمت پنیر لیقوان اصل به دلیل تقاضای بالا روز به روز در حال افزایش است اما با ثابت نگه داشتن قیمت و کیفیت و به روش حذف واسطه سعی در رضایت شما عزیزان را داریم ،برای تهیه این محصول باارزش و مفید به صورت عمده با خرده می توانید با واحد فروش ما در تماس بوده و سفارش خود را ثبت کنید .

تعهد ما رضایت مشتریان مان است و سعی ما در جلب رضایت و سلامت شما عزیزان است.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت روز پنیر فله لیقوان گوسفندی
    2. فروش پنیر لیقوان گوسفندی در بازار تهران
    3. توزیع عمده پنیر ورقه ای
    4. پنیر فیلا فیلا جدید تازه ارزان
8

  1. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را درج کنید تا مقایسه ی قیمت با قیمت های بازار داشته باشیم و لطفا آدرس شعبه های خودتون رو هم در سایت قرار بدید.

  2. ضمن تشکر از خدمات خوب و سریع سایتتون
    آیا برنامه ای دارین جهت این که تنوع محصولاتتون بیشتر بشه به زودی ؟ و سوال دیگه ای که دارم ازتون اینه که آیا تمام محصولاتی که در سایتتون هست موجوده و میشه سفارششون داد؟ سقف و محدودیت برای مقدار سفارش وجود نداره؟

  3. درود بر گردانندگان این وب سایت. مسلما با توجه به محتوای ارائه شده و پشتیبانی قوی سایت می توان با اطمینان خاطر بیشتر و تکیه بر تجارت الکترونیک در هزینه های فرایند خرید صرفه جویی قابل توجه ای انجام داد. علاوه بر این این سایت می تواند تنوع وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار دهد و حق انتخاب گسترده ای در پیش چشم مشتری قرار دهد.

  4. محصولی رو که شما روی سایت خودتون قرار دادین خودتون تولید می کند یا از تامین کننده این محصول را برای من ارسال می کنم خیلی برای من مهمه که پنیر لیقوانی که خریداری می کنم از تولیدات خودتون باشه.

  5. محصولی رو که شما روی سایت خودتون قرار دادین خودتون تولید می کند یا از تامین کننده این محصول را برای من ارسال می کنید خیلی برای من مهمه که پنیر لیقوانی که خریداری می کنم از تولیدات خودتون باشه.

  6. سلام و روز بخیر. پنیر لیقوان اصل دارای بافتی نرم و انعطاف پذیر است به گونه‌ای که هنگام خرد کردن آن پنیر له نمی شود و حفره های درشتی در هنگام برش پنیر نمایان می شود

  7. سلام و درود خدمت عزیزاینی ک در تلاش هستن برای مشتریان
    من واقعا نسبت به خرید اینترنتی مردد بودم و ذهنیت خوبی نداشتم وخیلی تمایلی به خرید اینترنتی نداشتم چون میترسیدم خوب از اب در نیاد،واقعا فکر نمیکردم خوب باشه، ولی محصولاتتون واقعا عالی و با کیفیت بود و مشتریتون شدم.

  8. سلام خداقوت بابت تولید محصولات با کیفیت ایرانی لطفا برای دسترسی راحت تر برای خرید از محصولاتتون گزینه ی خرید آنلاین رو به سایت اضافه کنین تا بشه با سرعت بیشتری خرید رو انجام داد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما