عرضه کننده کشک گوسفندی تازه ۱ کیلویی

مصرف کشک از گذشته نه تنها در میان ایرانیان مرسوم بوده، بلکه اقوام کرد و عرب نیز از آن استفاده می‌کردند.در دوران قدیم دامداران و افراد کوچ ‌نشین برای بالا بردن ماندگاری محصولات لبنی نظیر دوغ و ماست، آن‌ها را جوشانده و تغلیظ می‌کردند.

در اثر این فرایند، ماده سفید رنگی به نام کشک به دست می‌آمد. امروزه، کشک و انواع آن چه به صورت سنتی و چه صنعتی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرید.

کشک گوسفندی تازه کیلویی را می‌توان از مراکز توزیع کشک محلی و لبنیات و خورده مغازه ها خریداری کرد.

عرضه کننده کشک گوسفندی تازه 1 کیلویی

کشک گوسفندی بهتر است یا گاوی؟

کشک گوسفندی بهتر است یا گاوی؟ کشک گوسفندی دارای بو و از نظر طعم از کشک گاوی به میزانی تیزتر بوده یعنی به دلیل دارابودن مواد غذایی و طبیعت گوسفند همه افراد قادر به مصرف آن نیستند.

دیده شده که این مقوی بودن مواد داخل کشک گوسفندی برای هر نوع معده و روده ای سازگاری نداشته است.کشک گاوی به نسبت کشک گوسفندی ۱ کیلویی دارای چربی بیشتری بوده و از لحاظ کیفیت ملایم تر است.

همه افراد جامعه قادر به مصرف آن هستند و چنانچه محلی نباشد و از آن کشک پاستوریزه تهیه شود هیچ بوی ندارد.

قیمت کشک گوسفندی به تجربه دیده ایم که گران تر است و دلیل آن این است که کشک گوسفندی محلی :

۱_در تمام سال یافت نمی شود۲- کشک گوسفندی خشک از کشک گوسفندی تر به دلیل سنگینی بیشتر وزن آن گران تر است.۳-تننوع طرح کشک گاوی از نظر کیفیت دارای درجاتی است که کشک گوسفندی ایت تنوع را ندارد.۴- کشک گاوی چنانچه خالص باشد با کشک گوسفندی از نظر قیمت هیچ تفاوتی ندارند.

کشک از همان خانواده لبنیات محسوب می‌شود و این‌که بگوییم کشک بهتر از شیر است سخن درستی نیست، شیر به‌دلیل تازه بودن ارزش غذایی بالاتری دارد.

اما اگر در مقیاس وزن این دو را با یکدیگر مقایسه کنیم باید بگوییم که کشک کلسیم بیشتری دارد؛مانند پنیر که تخمیر شده شیر است و طبیعتاً کلسیم بیشتر و حتی پروتئین بیشتری دارد.

کشک گاهی به صورت غذا و بیشتر به عنوان چاشنی در غذا استفاده می‌شود و توصیه خاصی در مورد میزان مصرف آن وجود ندارد.

به ازای هر کیلو گرم وزن بدن، روزانه به یک گرم پروتئین نیاز است که با توجه به میزان پروتئین کشک بخشی از آن می‌تواند از این طریق تامین شود.

کشک به علت داشتن اسید‌های آلی، ضدعفونی کننده دستگاه هاضمه (معده، روده کوچک و روده بزرگ) است.کشک به عنوان یک غذای نفاخ و هم آورنده و سفت کننده روده محسوب می‌شود به همین علت برای هضم راحت آن از نعنای خشک استفاده می‌شود.

بررسی خواص کشک در بدن سازی

بررسی خواص کشک در بدن سازی کشک خشک ماده لبنی فاقد چربیست و در عین حجم کم انرژی زیادی نیز دارد بنابراین مصرف آن موجب چاقی نمیشود و با خاصیت سیر کنندگی مانع از ریزه خواری و مصرف مواد غذایی ناسالم میشود.

درواقع کشک جایگزین مناسب میان وعده های چرب است.کشک حاوی آمینو اسیدهای ضروری است که نقش بسزایی در ساخت پروتئین ها و عضله سازی ایفا میکنند .

کشک را میتوان با شیرکم چرب، میوه جات و سبزیجات و مغزها ترکیب و به عنوان یک سالاد مفید بعد از تمرین استفاده کنید.

ورزشکاران بعد از تمرین های سنگین نیازمند پروتئین برای حفظ، ریکاوری و ساخت عضلات جدید هستند کشک بعنوان ماده غذایی باارزشی که۷۵درصد آن پروتئین است میتواند منبع غنی تامین پروتئین بدن باشد.

زمان مصرف کشک در بدنسازی به این صورت می باشد:

۱-صبح: بعد از بیدارشدن از خواب بهترین زمان مصرف کشک است.۲-حین تمرین: نیاز بدن به پروتئین و آمینو اسید در این زمان به شدت حس می‌شود.۳- بعد از تمرین: در زمان تمرین های سنگین ممکن است بسیاری از بافت و الیاف بدن آسیب ببینند لذا نیاز به پروتئین و آمینو اسید برای ریکاوری و ساخت عضلات شدیدا احساس میشود.۴- قبل از خواب: بهترین زمان عضله سازی زمان خواب است.

خرید مستقیم کشک گوسفندی تازه

خرید مستقیم کشک گوسفندی تازه خرید کشک کیلویی صالح را می توان فقط برای مصارف غذایی با حجم بالا سفارش داد و بدلیل غلظت مناسب آن بسیار به صرفه و مناسب می باشند.

البته لازم به ذکر است که خرید کشک تازه پاکتی با حجم کمتر از این محصول برای تهیه آش در منزل بسیار مناسب و به صرفه می باشند.

با قره قروت مخلوط شده و طعم فوقالعاده خوشمزه ای را فراهم می کنند.

طباخی ها

رستورانها

سالن های پذیرایی مجالس

لبنیات فروشی ها

بیمارستانها

هتل ها

1

  1. سلام و خسته نباشید. من از سایت شما کشک گوسفندی یک کیلویی سفارش دادم و بسیار راضی بودم. خیلی تازه و خوش طعم بود. ممنون از سایت شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما