عرضه کننده کشک محلی مرغوب

کشک محلی مرغوب،شامل منابع غذایی بسیاری است و فقط در صورتی کشک و محصولاتی مثل پنیر،آب پنیر و پودر آب پنیر که از مشتقات هم هستند،به صورت بهداشتی و اصل بدست میاید که دام علفی مناسب و کافی مصرف کند و در آب و هوای تمیز و عالی تغذیه کند.

در کنار این موارد،نحوه نگهداری و خشک کردن کشک ها و همه محصولات بسیار مهم است و در صورتی کلسیم و مواد مغذی داخل محصولات به خوبی باقی می مانند که در هوای تازه و آفتاب مناسب نگهداری شوند.کشک ها در مدل های مختلف مانند کشک خشک ،کشک نرم و کشک پاستوریزه در اکثر مناطق ایران تهیه می شود و عرضه کشک مرغوب در بازار بسیار رواج پیدا کرده است.تنها تفاوت هر منطقه از لحاظ ظاهری است به عنوان مثال در بعضی قسمت ها به صورت پودری در سایر مناطق رشته ای،کله قندی و سرپیچ ارائه می شود.

عرضه کننده کشک محلی مرغوب

روش های شناخت کشک مرغوب

روش های شناخت کشک مرغوب

اگر شما به عنوان خریدار کشک چه به صورت عمده چه به صورت کیلویی بخواهید اقدام به خرید کشک محلی بکنید،باید با خصوصیات و ویژگی های خوب آن آشنا باشید.در بعضی از مارک های موجود در بازار اطلاعاتی از خالص بودن و ناخالص بودن آن نیست و این اقدام مناسب نیست و باید برای خریدار شفاف باشد.

به شما چند روش ارائه میدهیم که بتوانید کشک مرغوب و مناسب را به راحتی تشخیص دهید و خریداری کنید:

  • رنگ کشک باید کرم سفید یا شیری رنگ باشد پس دقت کنید.
  • بهتر است در صورت دسترسی کشک تست شود و از طعم آن مطمئن شوید.
  • بوی دوغ در کشک مشهود باشد.(بوی نامطبوع ندهد)
  • کشک باکیفیت باید به طور متوسط دوماه ماندگاری داشته باشد.
  • اگر به داخل کشت های با کیفیت نگاه کنید دارای حباب ها و ترک های ریز و درشت باشد.

فواید مصرف کشک در باردای

فواید مصرف کشک در باردای

  • بیشتر بخوانید: کشک

خوردن کشک در دوران بارداری مانند سایر محصولات لبنی کمک فراوانی به تامین نیاز مادر در دوران بارداری می کند و رشد جنین را تسریع می بخشد.ما در این بخش به چند مورد از فواید این محصول سالم برای مادران عزیز میپردازیم تا با خیال راحت در این دوران شیرین از این محصول و مشتقات آن به راحتی استفاده کنند.

  1. کلسیم یک ماده اثربخش و مهم در دوران بارداری است که برای شکل گیری و تشکیل اندام مختلف جنین ضروری است و مادر می تواند با مصرف کشک این نیاز را در بدن خود تامین کند.
  2. مورد دیگر وجود پتاسیم در کشک است که میتواند فشار خون مادر را تنطیم کند و انقباضات ماهیچه ها را کنترل کند.
  3. در ۳ماه اول بارداری تامین پروتئین برای مادر و جنین بسیار اهمیت دارد و خبر خوب این است که کشک حدود ۵۵ تا ۷۰ درصد پروتئین در خود جای داده است که میتواند بدن را برای تشکیل جفت وبافت غشایی همراهی کند تا جنین با وزن مناسب و بدون مشکلات قلبی به دنیا بیاید.
  4. وجود فسفر و اسید های آلی نیز در کشک کمک به زدعفونی شدن روده ها و دستگاه گوارش دارد و کمک میکند مغز جنین کامل شود.
  5. بعضی از افراد به لاکتوز موجود در شیر حساس هستند،برای اینگونه افراد مصرف کشک بسیار توصیه میشود زیرا لاکتوز به اسید لاکتیک تبدیل می شود و گوارش را راحت تر می کند.
  6. بعضی از مادر ها در دوران بارداری دچار گرفتگی و اسپاسم عضلات می شوند و استفاده از کشک و لبنیات به دلیل وجود پتاسیم می تواند مفید باشد.

خرید عمده کشک محلی مرغوب

خرید عمده کشک محلی مرغوب

درصد بالای تامین این منبع کلسیم یعنی همان کشک در ایران انجام می شود وهمین امر باعث تولید روزافزون این محصول ویژه شده است.با توجه به کیفیت بالایی که کشک های ما دارند قیمت کشک مرغوب ما بسیار مناسب است.پبه راحتی می توانیم به سرتاسر کشور و جهان به صورت عمده این محصول ارزشمند را صادر کنیم و از صحت کیفیت مناسب تین کشک ها مطمئن باشید و به راحتی به هر روشی خریداری کرده و امید است از محصولات ما راضی باشید.ممنون از همراهی شما عزیزان.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت پنیر فله لیقوان گوسفندی
    2. فروش عمده پنیر ایرانی به صورت اینترنتی
    3. قیمت خرید جدیدترین پنیر گودا
    4. پنیر فیلا فیلا + قیمت خرید فروش
2

  1. سلام و روز بخیر. کشک محلی از سایت شما سفارش دادم ولی رنگ خوبی نداشت چون رنگ کشک باید کرم سفید یا شیری رنگ باشد و بنظرم خوب نمیومد

  2. سلام کشک محلی یکی از بهترین منابع کلسیم هست کشک های شما توش مواد نگهدارنده هم اضافه میشه یا بدون افزودنی هست؟ ماندگاریشون چقدره؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما