عرضه پودر آب پنیر بسته بندی ۵۰۰ گرمی

پودر آب پنیر همان آب پنیر است که در مراحل تولید پنیر بدست می آید و با استفاده از روش هایی خاص این آب پنیر را تبدیل به پودر می کنند این ماده سرشار از انواع ویتامین و کلسیم موجود در پنیر می باشد این پودر به علت وجود نمک داخل پنیر مزه ای شور و خاصی دارد که شاید به مزاق کودکان و خیلی از افراد جامعه سازگار نباشد بنابراین بهتر است پودر آب پنیر را با نوشیدنی های شیرین و طعم دار مخلوط کرده سپس مصرف نمایید. این محصول به صورت پودر آب پنیر بسته بندی ۵۰۰ گرمی و به صورت فله عرضه می شود.

عرضه پودر آب پنیر بسته بندی 500 گرمی

خواص پودر آب پنیر برای لاغری

خواص پودر آب پنیر برای لاغری

  • بیشتر بخوانید: کشک

آب پنیر دارای خواص فوق العاده ای است اما نگهداری از آن بسیار مشکل بوده و خیلی زود فاسد می شود بنابراین تولید پودر آب پنیر ایده ای جذاب برای نگهداری طولانی مدت این ماده ارزشمند غذایی می باشد. خواص پودر آب پنیر به دلیل وجود مواد مغذی مورد نیاز بدن بسیار زیاد است به طوری که پزشکان مصرف پودر آب پنیر را برای کودکان ورزشکاران و سالمندان بسیار توصیه می کنند . از جمله خواص این محصول که در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد شامل؛

از مهمترین خواص پودر آب پنیر بالا بردن میزان سوخت ساز سلول های بدن و از بین بردن مقدار قابل توجهی از چربی ها می باشد با توجه به نوعی از باکتری مفیدی که در داخل پودر پنیر موجود می باشد غذا و شیرینی های مصرف شده به سرعت هضم و دفع میشوند.پودر آب پنیر به دلیل داشتن انواع آنتی اکسیدان های مفید ضد سرطان بوده و حتی باعث روند بهبود این ببماری می شود. همچنین پودر آب پنیر از بین برنده چربی های مضر و حل نشونده در رگ های خونی می باشد و با کاهش کلسترول خون میتواند کمک بزرگی در سلامتی قلب و رسوب نکردن چربی ها در شریان ها نماید.

بالا بردن افزایش ایمنی بدن در مقابل میکروب ها ویروس ها و همچنین محافظت از ریه ها و درمان آسم سرفه و برونشیت یکی دیگر از خواص جادویی پودر آب پنیر می باشد. بدن ما به طور روزانه احتیاج به مقدار معینی از انواع پروتئین ها دارد مصرف روزانه پودر آب پنیر می تواند در تامین این مقدار پروتئین بدن ما کمک کند.اگر شما یک ورزشکار هستید و احتیاج دارید سریعتر لاغر شده و ماهیچه های خود را رشد دهید ما به شما پودر آب پنیر را پیشنهاد می دهیم پودر آب پنیر با سوزاندن چربی ها و رشد ماهیچه ها کمک می کند شما زودتر به اندام ایده آل خود برسید.

موارد مصرف پودر آب پنیر

موارد مصرف پودر آب پنیر

پودر آب پنیر به دلیل خاصی که گفته شد و مناسب برای تمام سنین کودکان نوزادان سالمندان و همچنین ورزشکاران بیماران دیابتی و قلبی موارد مصرف متعددی دارد از جمله موارد مصرف این محصول به صورت مخلوط پودر آب پنیر و شیر برای ماهیچه سازی ورزشکاران و یا استفاده از پودر آب پنیر در داخل شیر خشک برای نوزادان همچنین به عنوان مکمل و بهبود دهنده ها در رژیم افراد لاغر استفاده در انواع پودر کیک و شیرینی ها و حتی انواع نان همچنین جایگزین پروتئین برای افرادی که از گوشت و محصولات گوشتی و همچنین تخم مرغ استفاده نمی کنند.

تولید کننده پودر آب پنیر بسته بندی

تولید کننده پودر آب پنیر بسته بندی

تولید کننده ها این محصول را به صورت پودر آب پنیر ۵۰۰ گرمی و همچنین به صورت فله در اختیار خریداران قرار می دهند. استفاده از مواد مرغوب و روند تولید مطلوب یکی از دغدغه های تولید کننده ها برای جلب رضایت مشتریان می باشند امروزه در بازار رقابتی تولید این محصول شاهد بالا رفتن کیفیت انواع پودر های آب پنیر و کاهش هزینه های خرید این محصول با ارزش هستیم.

تولید و بدست اوردن پودر آب پنیر به روش های مختلفی صورت میگرد که این روش ها باعث تفاوت کمی در رنگ و طعم و عطر محصول نهایی بدست امده می باشد همچنین این روند تولید بر روی قیمت پودر آب پنیر هم تاثیر گذار می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. خرید پنیر فله درجه یک
    2. فروش پنیر ریکوتا خشک با قیمت ارزان
    3. قیمت عمده پنیر چدار
    4. خرید پنیر پیتزا رنده شده مرغوب
2

  1. با سلام و درود فراوان از سایت شما سفارش محصول رو انجام دادم بسیار راضی بودم به بازدیدکنندگان پیشنهاد می کنم حتما از مجموعه شما خرید کنند. من بعد از سفارش محصول از سایت شما و تحویل به موقع آن مطمئن شدم که میتوانم محصول رو در بهترین کیفیت و عالی ترین قیمت از شما تهیه کنم

  2. سلام و روز بخیر. پودر اب پنیر به علت وجود نمک داخل پنیر مزه ای شور و خاصی دارد که بهتر است پودر آب پنیر را با نوشیدنی های شیرین و طعم دار مخلوط کرده و سپس مصرف نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما