خرید کشک محلی گوسفندی بدون نمک با کیفیت بالا به صورت عمده

اکثر مردم ماست و شیر را بمب کلسیم می‌دانند به این دلیل که اولاً دسترسی به شیر و ماست خیلی آسان‌تر از کشک است و ثانیاً کشک‌های تولید شده یا به شکل سنتی است یا صنعتی و در هر دو نمونه برای افزایش دادن مدت ماندگاری آن از مقغدیر زیادی نمک استفاده می‌شود. نمک بر روی جذب خیلی از مواد مغذی از جمله کلسیم اثر منفی می‌گذارد و همچنین برای خیلی از گروه‌های سنی میزان زیاد مصرف آن خطرناک است و برای سلامت بدن مشکل سغز است. نکته لازم به ذکر این است که هر ماده غذایی‌ که از نظر مواد مغذی غنی باشد به شدت خیلی زیاد در معرض خطر آلودگی قرار می‌گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید کشک محلی گوسفندی بدون نمک با کیفیت بالا به صورت عمده

خرید کشک محلی

خرید کشک محلی در بازار نیز کشک هم به صورت جامد و هم به صورت مایع عرضه می‌شود، به دلیل اینکه کشک‌های مایع دارای آب و رطوبت بالایی هستند و همچنین مواد مغذی آنها خیلی زیاد است و پتانسیل آلودگی میکروبی خیلی زیادی را دارند و در صورتی که آلوده شود مصرف کردن آنها خیلی خطرناک، پر از عارضه و ممکن است حتی کشنده بلشد. پس اگر از جمله افرادی هستید که کشک مایع مصرف می‌کنید باید مطمئن شوید که کشک مورد نظر فرآیند صنعتی پاستوریزه شدن را به خوبی طی می‌کند و همچتین به تاریخ تولید آن و مدت مصرف آن، بسته‌بندی و غیره نیز توجه داشته باشند.

بعد از مصرف مقدار مورد نیاز نیز باقیمانده آن را در شرایط کاملاً مناسب در یخچال نگهداری کنند، چون احتمال اینکه آلودگی در باقیمانده کشک همچنان وجود دارد. البته این نکته لازم به ذکر است که فعالیت باکتری‌های موجود در کشک‌های جامد به علت وجود نمک زیاد به شدت کم می‌شود و حتی میکروارگانیسم‌ها توانایی اینکه در آن رشد و تکثیر کردن در آن را ندارند.

کشک این خوراکی خوشمزه و خوش طعم یکی از فرآورده‌های جانبی است که طی تهیه کردن کره به دست می‌آید. در واقع آن را از شیر چربی گرفته‌شده یا دوغ تهیه می‌کنند به همین دلیل در بسیاری از موارد، طعم ترشی دارد. این ماده غذایی مغذی را بعد از جوشاندن دوغ و در بعضی مواقع نیز با خشک کردن دوغی که کره از آن گرفته شده است، تولید می‌کنند. به همین علت است که کشک را یکی از نمونه های محصولات لبنی بدون چربی می دانند. متخصصان تغذیه مصرف حداقل سه واحد از لبنیات در روز را با ما توصیه می کنند استفاده از کشک به صورت هفتگی می‌تواند به تأمین این نیاز کمک شایانی کند. این نکته را به یاد داشته باشد که هر لیوان کشک با غلظتی متوسط یک واحد لبنیات برای ما محسوب می‌شود و پنجاه و پنج تا شصت پنج کیلوکالری انرژی دارد.

چند خواص باور نکردنی کشک:

✓ کمک کردن به هضم غذا: کسانی که از مشکل سوء‌هاضمه رنج می‌برند با مصرف کردن این ماده مغذی به صورت منظم می‌توانند مشکل خود را برطرف کنند. یکی از جمله فایده های مهم کشک، تعادل اسید معده است که در درمان بیماری‌های مربوط به معده تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت.

✓ تاثیر داشتن در کاهش وزن: اگر از جمله افرادی هستید که سعی در کاهش وزن خود دارید باید این ماده مغذی و خوشمزه را در رژیم غذایی‌ خود خیلی جدی بگیرید. با توجه به مقاذیر خیلی زیاد کلسیمی که در کشک خشک، وجود دارد می‌توان از آن برای مبارزه کردن با چاقی استفاده کرد. کلسیم، تولید کورتیزول یعنی همان (هورمون استرس) را محدود می‌کند، همین مسئله باعث جلوگیری کردن از افزایش وزن می‌شود. پس، برای جلوگیری کردن از ترشح هورمون کورتیزول، شخص باید به صورت منظم مقدار مشخصی از این ماده مغذی را میل نماید. مصرف حدود ۵۰۰ گرم کشک در روز، کلسیم مورد نیاز بدن شما را تامین می کند.

✓ تقویت و استحکام استخوان ها: این محصول بسیار مغذی بمب بسیار عالی از کلسیم و فسفر است و هر دو نوع این عنصرها، استخوا‌ن‌ها را خیلی تقویت می‌کنند. به همین دلیل، خاصیت آن برای تامین کردن نیاز بدن به کلسیم برای تقویت کردن استخوان‌ها و دندان‌های، ما یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل است. مصرف این ماده غذایی به صورت منظم موجب می شود که استخوان‌های ما خیلی قوی‌تر شوند و این مسئله از مشکلاتی مثل آرتروز و پوکی استخوان جلوگیری می کند.

✓ سلامت قلب: کشک خشک توانایی این را دارد که از مشکلات قلبی پیشگیری کند و همچنین به کاهش دادن مشکلات قلبی کمک شایانی می‌کند. اضافه‌کردن این ماده غذایی به صورت روزانه در رژیم غذایی در کاهش دادن سطح کلسترول خیلی موثر است و همچنین عملکرد قلب را نیز بهبود می‌بخشد. همچنین این ماده مغذی به کم‌بودن سطح کلسترول بد در بدن و به پاک‌نگه‌داشتن شریان‌ها کمک کرده و بهبود جریان خون را امکان‌پذیر می‌کند. به همین دلیل، با توجه به این خاصیت ها، مصرف کردن آن خطرات بیماری‌های مربوط با قلب را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

✓ تقویت سیستم ایمنی: مواد غذایی خیلی زیادی وجود دارند که حافظ سلامت بدن ما هستند. از جمله نمونه های این ماده غذایی کشک است. یکی از فایده های این ماده مغذی و پر از خاصیت این است که از میکروارگانیسم‌های زنده برخوردار است.

✓ پوست سالم و درخشان: محبوب‌ترین علت مصرف کردن این ماده مغذی، در مواظبت از زیبایی و همچنین درخشندگی پوست نهفته است. مواد معدنی که در آن وجود دارد این امکان را برای پوست ما فراهم می‌کند که شفافیت، سلامت و زیبایی خود را حفظ کند. مواد بسیار مغذی موجود در این ماده غذایی مانند ویتامین E، روی و انواع مواد مغذی دیگر موجود در آن برای پوست خیلی مفید هستند. به همین علت این محصول را به‌عنوان یک روش درمانی خانگی برای مراقبت و شفاف نگه داشتن از پوست استفاده می‌شود. و همچنین جایگزین خیلی مناسبی بجای محصولات آرایشی و شیمیایی به‌شمار می‌رود. علاوه‌بر این مسائل، اگر کشک را روی پوست صورت خود قرار دهید موجب می شود که پوست ما صاف،نرم و همچنین خیلی درخشنده شود.

کشک یک بمب بسیار عالی از کلسیم است. ما در تلاش هستیم که با نوشتن این مطالب هرچند اندک شما را با خواص این ماده بسیار مغذی و خوشمزه آشنا کنیم و اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، شما خوانندگان محترم نیز می توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب ما هم اطلاعات خود را افزایش داده و هم می توانید محصولی را با کیفیت بالا تهیه کنید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما