خرید پودر آب پنیر بدنسازی ۵۰۰ گرمی

پودر آب پنیر بدنسازی یکی از پروتئین های بسیار مناسب برای ورزشکاران و بدنسازان می باشد این محصول که از گرفتن رطوبت کامل آب پنیر بدست می آید دارای مقادیر بالایی پروتیین برای حجم دهی عضلات همچنین سایر ویتامین ها و مواد مغذی برای بدن ورزشکاران می باشد.برای خرید در مقادیر پودر آب پنیر ۵۰۰ گرمی پودر آب پنیر به صورت فله باید به مراکز فروش و سایت های معتبر مراجغه نمود تا پودری با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه نمود.

خرید پودر آب پنیر بدنسازی 500 گرمی

آشنایی با خواص پودر آب پنیر

آشنایی با خواص پودر آب پنیر همانطور که گفته شد آب پنیر سرشار از انواع مواد مغذی و ویتانین ها شامل ویتامین های گروه ب و انواع پروتئین ها و انتی اکسیدان ها می باشد علاوه بر ورزشکاران پودر آب پنیربه علت خواص بی نظیرش بسیار مناسب استفاده سالمندان و کودکان و به طور کل تمامی گروه های سنی است. در این مطلب سعی داریم با خواص پودر پنیر آشنا شویم؛

همانطور که میدانید لبنیات بعد از عمل پخت و تخمیر سرشار از باکتری های مفید برای دستگاه گوارش می شوند پودر آب پنیر دارای درصد بالایی از این باکتری های مفید است که باعث هضم راحت غذا و جلوگیری از یبوست و اسهال می شود.

باعث تنظیم قند خون و همچنین فشار خون می شود. همچنین به علت دارا بودن آنتی اکسیدان های مفید که می‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را در مقابل انواع سرطان ها مقاوم می کند آب پودر پنیر سرشار از کلسیم و منیزیم می باشد از این رو بسیار مفید برای کودکان و سالمندان میباشد رسیم و منیزیم باعث رشد استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان می‌شود.

کسانی که دچار سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا هستند از خوردن روزانا آب پنیر و یا پودر پنیر غافل نشوند. آب پنیر موجب هجیم شدن عضلات به مرور زمان می شود کسانی که به علت لاغری زیاد دچار تحلیل عضلات شده اند حتما این محصول پر خاصیت را در برنامه غدایی خود بگنجانند.

علاوه بر تمامی خواصی که در بالا ذکر شده است پودر آب پنیر بسیار مناسب برای پوست و مو نیز می باشد مصرف روزانه پودر آب پنیر باعث شفاف شدن پوست پر شدن صورت از بین رفتن لکه های صورت و همچنین براق شدن و پرپشت شدن موها می شود

طریقه مصرف پودر آب پنیر برای لاغری

طریقه مصرف پودر آب پنیر برای لاغری پودر آب پنیر با دارا بودن خواص مفید فراوان مناسب برای افراد چاق و کسانی که تصمیم به لاغری دارند می باشد همانطور که کمی بالاتر اشاره شد پودر آب پنیر به علت دارا بودن میزان زیادی کلسیم و پروتیین باعث ایجاد سیری کاذب می شود و شما مدت زمان طولانی را بعد خودرن یک قاشق پودر آب پنیر حل شده در شیر و یا آب میوه احساس سیری خواهید کرد و همراه با کمی ورزش میزان سوخت ساز بدن را افزایش می دهد و باعث آب شدن چربی های شکم و پهلو می شود. همچنین به علت باکتری های مفید داخل پودر آب پنیر باعث هضم راحت تر مواد غذایی و دفع آن می شود. گنجاندن پودر آب پنیر در رژیم غذای خود به طور روزانه و در مدت زمان مشخص می تواند موجب لاغری بدون از بین رفتن حجم ماهیچه ها بشود.

فروش مستقیم پودر آب پنیر ۵۰۰ گرمی

فروش مستقیم  پودر آب پنیر 500 گرمی فروش پودر آب پنیر ۵۰۰ گرمی با قیمت های مناسب در انواع فروشگاه های مجاز در سراسر کشور انجام می‌شود برای تهیه پودر آب پنیر در مقادیر ۵۰۰ گرمی یا به صورت فله می توانید به این فروشگاه ها مراجعه کنید قیمت پودر آب پنیر به صورت بسته بندی به علت بهداشتی تر بودن و نوع بسته بندی کمی گرانتر از نوع فله ای می باشد در این چند سال اخیر تولید این محصول که طرفداران بسیار زیادی در بین ورزشکاران دارد به علت استقبال برای خرید و سود دهی بالا بسیار رونق گرفته است همچنین برای تهیه پودر آب پنیر با کیفیت میتوان از سایت های فروش مجاز به صورت غیر حضوری خرید کرد.

2

  1. سلام عرض خسته نباشید بر شما و من سایت شما یهویی دیدم و برام جالب بود که و نمی انستم که که پودر پنیر بدنسازی هم وجود داره خیلی خیلی برام جذابیت داشت

  2. آب پنیر یا نام دیگر آن whey است که برای مصرف همه افراد خصوصا ورزشکاران عزیز توصیه شده است. برای برطرف کردن مشکلات متعددی چون خستگی، نامنظم بودن عادت ماهانه، کم خونی و بسیاری از بیماری‌های دیگر می تواند چاره ساز باشد.
    آب پنیر که در طب سنتی از آن به‌ نام‌ ماء الجن نیز یاد می شود دارای پروتئین فراوانی است که تقریبا در بین تمام مواد موجود در روی زمین بیشترین و مفیدترین نوع پروتئین را در خود جای داده است. این ماده سحرانگیز خدادادی دارای لاکتوز خیلی کمی است که برای افرادی که به لاکتوز لبنیات حساسیت دارند پیشنهاد مناسبی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما