تولید کننده کشک گوسفندی پاستوریزه

کشک گوسفندی پاستوریزه را به عنوان سلطان لبنیات نام می برند .چرا که در کشک پروتئین،کلسیم،ید،پتاسیم،فسفر به وفور یافت می شود.تولید کننده کشک کارخانه ای خشک در نمونه های ناخالص آن کمی نشاسته به میزان مورد تائید بهداشت اضافه میکند، که این مسئله تاثیر چندانی در کیفیت کشک نخواهد داشت و اصل خاصیت خود را با خود برای بدن فرد خواهد داشت.

تولید کننده کشک گوسفندی پاستوریزه

فرآیند تولید کشک گوسفندی پاستوریزه

فرآیند تولید کشک گوسفندی پاستوریزه

آب پنیر یکی از فرآورده های شیر تخمیر شده است. این محصول را می توان به صورت مایع یا خشک تهیه کرد. کشک محصول بومی ایران است که در کشورهای همسایه نیز با نام های مختلف تولید می شود.

تولید آب پنیر هم سنتی و هم صنعتی است. در تولید کشک سنتی ، ابتدا ماست تولید می شود و پس از کم آبی و غلظت ، در معرض نور خورشید قرار می گیرد تا خشک شود. تولید صنعتی کشک به دو صورت انجام می شود. کشک های سنتی پس از آسیاب ، رقیق و افزودن نمک جمع آوری و پاستوریزه می شوند. روش دیگر تهیه کشک از ماست است. ماست مورد استفاده برای تولید صنعتی کشک باید سفید باشد و طعم طبیعی داشته باشد.

آماده سازی مواد اولیه ماده اولیه خط تولید کشک پاستوریزه، ماست بدون چربی است. شیر با کیفیت بالا تحویل گرفته میشود. این شیر باید دارای بار میکروبی پایین باشد و برای رشد سریع میکروب های مایه ماست، فاقد هرگونه آنتی بیوتیک و باقیمانده ترکیبات ضدعفونی کننده باشد.

عملیات مایه زنی به میزان ۳ـ۲ درصد حجمی در مخزن انجام میشود. چون هدف تولید ماست قالبی نیست بنابراین شیر مایه خورده برای مدت حدود ۳ساعت در همان مخازن گرمخانه گذاری میشود. بپزید و غلیظ کنید در مرحله دوم خط تولید کشک پاستوریزه ، ماست ترش تولید شده به مدت ۳۰ دقیقه در دمای جوش گرم می شود تا رنگ ، بو و طعم آن تغییر کند. این عمل در مخازن دو جداره انجام می شود.

در طی این فرایند ، بخشی از آب ماست تبخیر شد و پروتئین های آن دناتوره شد. این باعث تغییر بافت ماست می شود. سپس در خط تولید کشک صنعتی ، این ماست را خنک کرده و برای کم آبی وارد جداکننده می شویم. در جدا کننده ، آب جدا شده و وزن خشک محصول افزایش می یابد.

برای کم آبی بدن نیز می توانید از فیلتر پارچه ای کاملاً تمیز و بهداشتی استفاده کنید و ماست را در آن بریزید و عمل آبگیری را کامل کنید. هموژنیزاسیون کشک در این مرحله از خط تولید کشک پاستوریزه، هموژنیزاسیون صورت میگیرد. در خط تولید کشک صنعتی، كشک به صورت مايع توليد ميشود و محصول را پس از نمک زنی و اضافه كردن موادی مانند پودر آب پنير و يا پودر شيرخشک هموژنيزه می كنند.

کشک بهترین جایگزین تنقلات مضر

کشک بهترین جایگزین تنقلات مضر

سرشار از کلسیم ، پتاسیم ، ویتامین B ، ویتامین E ، ویتامین D ، آهن ، مس ، منیزیم ، فسفر و گوگرد است که برای رشد و سلامت کودکان بسیار مفید است. می توان گفت آجیل سویا برای کودکان ضروری است زیرا علاوه بر تقویت ماهیچه ها و استخوان ها ، هوش را نیز افزایش می دهد. پنیر اسنک ، همانطور که از نامش پیداست ، می تواند جایگزین خوبی برای تنقلات غیر ضروری برای کودکان باشد.

آب پنیر یک ماده فوق العاده مفید برای تامین روزانه پروتئین بدن است. آب پنیر یکی از محصولات جانبی شیر است. این غذا سرشار از کلسیم است و یک محصول لبنی محسوب می شود و در تهیه آن از شیر استفاده می شود و تقریباً تمام خواص شیر را دارد. کشک های میان وعده ای که در فروشگاه سیمشیکا عرضه می شوند بسیار سالم ، تازه و بهداشتی هستند. والدین عزیز ، شما به راحتی می توانید هر یک از محصولات مختلف این فروشگاه را به صورت آنلاین و با خیال راحت خریداری کنید.

همانطور که می دانید ، یکی از مهمترین موارد در پیشگیری از پوکی استخوان در افراد میانسال ، کلسیم است. مقدار کلسیم موجود در آب پنیر می تواند برای افراد مسن و کودکان مفید باشد. مصرف کشک با طعم دلپذیر آن توسط کودکان و سایر مصرف کنندگان راضی است.

مرکز فروش کشک گوسفندی پاستوریزه

مرکز فروش کشک گوسفندی پاستوریزه

مرکز فروش کشک گوسفندی پاستوریزه اصفهان از جمله مراکز معتبر و با سابقه ای است که سال های زیادی در این زمینه فعالیت داشته و همواره بهترین نوع این محصول را به مشتریان خود ارائه کرده است. از این رو مشتریانی که قصد تهیه ی بهترین نوع کشک موجود در کشور را دارند می توانند از طریق همین مجموعه اقدام به تهیه ی کشک اصفهان کنند.

توزیع مستقیم کشک گوسفندی پاستوریزه این محصول را صد در صد واقعی و با قیمت مناسب تری در اختیار خریداران اصلی قرار داده است زیرا خرید مستقیم امکان کلاهبرداری یا سودجویی از دلالان را از بین می برد. توزیع کشک گوسفندی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سراسر کشور انجام می شود .

بنابراین تهیه این نوع کشک سخت و وقت گیر نخواهد بود ، همچنین قیمت کشک گوسفندی به دلیل طعم و کیفیت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است ، بنابراین می توان بودجه مناسبی را برای آن تهیه کرد.

2

  1. با سلام با توجه به خریدی که داشتم باید بگم که این سایت محصولات خیلی خوبی رو با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه میکنه. پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید. و یه سوالی داشتم از خدمتتون :
    شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟ در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟

  2. نکات مهم هنگام خرید کشک وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید که به چند مورد از آن ها در این جا اشاره می کنیم هنگام خرید باید علاوه بر قیمت مناسب و ارزان کشک به سالم بودن و بهداشتی بودن کشک توجه کرد
    تا با خوردن آن ها دچار بیماری نشویم هم چنین این کشک ها باید بسیار با کیفیت باشند و دارای شکل و ظاهر عالی و خوش رنگ باشند و هم چنین دارای بوی بسیار عالی و خوش بو باشند
    هم چنین کشک باید طعم عالی داشته باشد و تلخ و یا بسیار ترش نباشند و بوی خاک و یا مانده گی ندهد و باید دقت کرد تا کشک دچار کپک زدگی نباشد. هنگام خرید کشک دقت کنید که کشک تازه باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما