تولید کننده پنیر سفید تازه کم چرب

یکی از صبحانه های لذیذی که هر ایرانی که صبح خود را با آن شروع میکند نام آن پنیر سفید تازه کم چرب می باشد که البته نوع پر چرب آن نیز در بازار وجود دارد که البته از نظر سلامتی بهتر است که نوع کم چرب آن را انتخاب کنید که از شیر تازه جهت تهیه آن استفاده کرده اند و تولید کننده از بهترین مواد و بهترین دستگاه جهت تولید این محصول بهره برده است و البته جز پرستاره ها در بین پنیر می باشد.

تولید کننده پنیر سفید تازه کم چرب

فواید استفاده از پنیر سفید تازه کم چرب

فواید استفاده از پنیر سفید تازه کم چرب

بدن همه افراد چه افرادی که دارای سن پایین تری هستند و چه افرادی که سن بالا هستند نیاز به پروتئین دارد و باید روزانه مقدار معینی از پروتئین را مصرف کند؛ همان طور که می دانید لبنیات یکی از محصولاتی می باشد که پر از پروتئین است و پنیر نیز جز همین پروتئین می باشد و بهتر است در هنگام صبحانه و یا در میان وعده های خود از پنیر سفید تازه استفاده کنید.

پنیر فواید زیادی برای بدن دارد و می تواند پروتئین مورد نیاز بدن را به تنهایی بر طرف کند و به سلامتی و رشد عضلات تان کمک زیادی می کند و اگر دلتان می خواهد که بدنی سالم و بدون بیماری داشته باشید از انواع پنیر ها استفاده کنید؛ پنیر سرشار از کلسیم می باشد و برای این که از بروز ضعف در عضلات خود جلوگیری کنید و دچار پوکی استخوان نشوید حتمأ از این محصول استفاده کنید که سرشار از کلسیم و ویتامین می باشد و همین طور می تواند فشار خون و کلسترول خود را تنظیم کند و حتمأ در انتخاب پنیر به نوع پرچرب و یا کم چرب بودن آن توجه شود و نوع کم چرب آن را انتخاب کنید.

نکاتی برای خرید پنیر سفید تازه

نکاتی برای خرید پنیر سفید تازه

پنیر هم همانند محصولات دیگر در هنگام خرید آن باید به یک سری نکات توجه کنید که در خرید خود دچار تردید نشوید؛ در هنگام خرید این محصول باید به یکسری نکات وجه کنید و این نکات تأثیر زیادی در سلامت محصول را بر عهده دارد؛ هنگام خرید پنیر سفید از نوع تازه ابتدا به بسته بندی آن دقت کنید که بدون هیچ سوراخ و باز شدگی باشد و کاملأ مهر و موم زده باشد و تاریخ تولید و انقضا آن نیز بر روی بسته زده باشد و همین طور باید دارای درب نیز باشد که بعد از هر بار استفاده بتوانید بعد از استفاده درب آن را ببندید تا هوای اضافه به آن وارد نشود.

خود محصول نباید بوی زننده و ترشی داشته باشد و دو عنصر مهمی که در هنگام خوردن و یا خرید محصول باید به آن توجه کنید که آن بو و مزه می باشد باید خوشایند باشد و مزه تلخ و یا ترشی نداشته باشد و بوی سیر نیز بدهد؛ از نظر ظاهری پنیر باید کاملأ یکدست و بدون ترک خوردگی باشد و بافت نه چندان نرم و نه چندان سفتی داشته باشد.

تاریخ تولید محصول تا انقضا آن معمولأ یک ساله می باشد و بهتر است شما محصولی را انتخاب کنید که زیاد از زمان تولید آن نگذشته باشد؛ زیرا هر چقدر بر زمان آن گذشته باشد رنگ و بو و حتی مزه آن تغییر می کند و این نشانه فاسد شدن محصول می باشد؛ پس بنابراین برای این که با این جور مشکلات دست و پنجه نزنید بهتر هست مرکزی را انتخاب کنید که از تازه بودن محصول اطمینان کافی داشته باشید.

پنیر سفید تازه کم چرب چه میزان کالری دارد

پنیر سفید تازه کم چرب چه میزان کالری دارد

همان طور که می دانید پنیر جز محصولاتی می باشد که همیشه بر سر سفره ایرانیان وجود داشته است و در واقع نمی توان آن را حذف کرد و همچنین به دلیل داشتن پروتئین و کلسیم بالایی که دارد آن را به هیچ عنوان نمی توان بر سر سفره حذف کرد؛ امروزه همانند گذشته نیست که فقط یک نوع پنیر وجود داشته؛ بلکه الان انواع و اقسام پنیر وارد بازار گردیده است که هر کدام نام های مختلفی دارند و هر کدام کالری مختلفی نیز داراست؛ اگر به دنبال تناسب اندام و کم کالری بودن محصول می گردید بهتر است که نوع پنیر رژیمی و کم کالری را انتخاب کنید که در بازار وجود دارد و به دلیل کم نمک بودن و کم چرب بودن آن این نام را برایشان در نظر گرفته اند.

به طور کلی با توجه به این که از چه نوع پنیری باید استفاده کنید دارای کالری های مختلفی می باشد و به عنوان مثال: پنیر سفید هر صد گرمش ٢۶۴ کالری و پنیر دیگری به نام پنیر لاکتیکی هر صد گرم آن دارای کالری ۱٧٧ و پنیر چدار نیز ۴۰۰ کالری و پنیر بلغاری ٢٧۰ و بسیاری دیگر از پنیر ها که هر کدام دارای کالری متفاوتی می باشد.

پخش عمده پنیر سفید تازه کم چرب

پخش عمده پنیر سفید تازه کم چرب

  • بیشتر بخوانید: کشک

در ایران به دلیل این که بیش تر افراد از گذشته تا کنون شغلشان دامداری بوده است و به تولید پنیر می پرداختند و امروزه با اضافه کردن مواد دیگر و با استفاده از مراحل تولید مختلفی که برای این محصول در نظر گرفته اند انواع و طعم های مختلفی از این محصول را درست کرده اند و به همین دلیل ایران منبع فراوانی از پنیر های محلی و پاستوریزه می باشد که تولید کنندگان باتجربه ای به تولید این محصول می پردازند.

بسیاری از فروشگاه ها و مراکزها و سوپر مارکت ها به دنبال مرکزی می گردند که خود به پخش عمده و بی واسطه محصول بپردازند تا از نظر هزینه نیز برایشان به صرفه تر باشد و از این رو ما برای این افراد مرکزی را به معرفی می پردازیم تا با خیال راحت بتوانند به خرید این محصول بپردازند؛ شما می توانید از این مرکز که خود به عرضه پنیر تازه سفید می پردازند استفاده کنید و با قیمت ارزان تر و با کیفیت بالاتری این محصول را خریداری کنید و جهت خرید کافی است که با مشاوران و فروشندگان این سایت در ارتباط باشید و اطلات مورد نیاز را به دست آورید.

ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که برای این قیمت ها و با کیفیت در هیچ مرکزی نتوانید این محصول را خریداری کنید و حتی می توانید از جشنواره های این مرکز نیز بهره ببرید و شانس خود را بیشتر کنید و سود بیشتری از خرید خود به دست آورید؛ پس با ما همراه باشید و با مشاوران در تماس باشید و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. فروش عمده پنیر فله لاکتیکی
    2. خرید پنیر لیقوان با قیمت ارزان
    3. بازار فروش بهترین پنیر کاله
    4. پخش عمده پنیرپیتزا لبن پارس ویژه
1

  1. سلام روتون به خیر و خوشی درصد چربی این پنیر ها چقدر هست؟ و کمترین درصد چربی تولیدی ممکنتون چقدر میتونه باشه؟ برای ورزشکارا میتونه استفاده بشه؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما