تولید کننده آب پنیر پودر شده

آب پنیر پودر شده در واقع بعد از اماده سازی پنیر و جدا کردن آن از آبی که از آن ها باقی می ماند ، این آب را خشک میکنند و پودر شده آن را تولید می کنند. این پودر خواص زیادی دارد و در کتابهای طب سنتی بسیار از این ماده مقوی و معجزه آسا نام برده شده است. این پودر حاوی مقادیر زیادی پروتئین است و همچنین برای سالمندان مصرف آن خیلی توصیه می شود. این پودر به بدن ما در عضله سازی کمک فراوان می کند. و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

  • بیشتر بخوانید: کشک

تولید کننده آب پنیر پودر شده

طرز تهیه پودر آب پنیر برای لاغری

طرز تهیه پودر آب پنیر برای لاغری

برای تولید آب پنیر پودر باید اول شیر را بجوشانیم بعد مقداری سرکه انگور یا خرما یا آب لیمو به آن اضافه کنیم و بعد بریده های شیر را داخل پارچه میریزیم و آب آن را جدا میکنیم بعد میگذاریم تا خشک شود و پودر می کنیم به این طریق که می شود آب پنیر را روی شعله کم بگذاریم تا آرام آرام غلیظ شود بعد مایع غلیظ شده را میگذاریم روی سینی بزرگی تا خشک شود البته می توان اگر دوست داشتیم کمی اسانس یا طعم دهنده هم به پودر آماده شده اضافه کرد. البته این طریق درست کردن پودر آب پنیر به روش خانگی بود . در کارخانجات تولید این محصول آن را درون دستگاه های خاصی با حرارت خشک می کنند.

این محصول از آن جهت برای لاغری مناسب است که شخص بعد از مصرف آن علاوه بر تامین نیازهای ضروری بدن ، احساس سیری می کند و دیگر میلی به خوردن غذاهای چرب و مضر ندارد. همچنین در افرادی که تمرینات بدنسازی انجام می دهند این محصول به دلیل پروتئین بالایی که دارد کمک زیادی به ساخت عضله در بدن می کند.

نحوه مصرف پودر آب پنیر برای لاغری

نحوه مصرف پودر آب پنیر برای لاغری

برای لاغری بهترین زمان مصرف پودر آب پنیر قبل از خوردن صبحانه است. یا حتی بهتر است بلافاصله بعد از بیدار شدن یا ۳۰ دقیقه قبل از خوردن صبحانه مصرف آن بسیار توصیه می شود. این پودر به دلیل داشتن میزان پروتئین بالایی که دارد برای افزایش متابولیسم و چربی سوزی بسیار مفید است. همچنین این مکمل غذایی حاوی موادی هست که تاثیر زیادی روی کم شدن اشتها دارد. بنابراین به طور معمول بعد از مصرف آن فرد احساس سیری زیادی می کند و میل کمتری به خوردن غذا دارد. بر اساس بررسیهای انجام شده میزان پروتئین این مکمل از میزان پروتئین تخم مرغ و حتی گوشت مرغ بیشتر است. بنابراین این مکمل می تواند بخش زیادی از نیاز بدن به پروتئین را تامین کند. ترکیبات خیلی خوبی که این مکمل دارد آن را در بین ورزشکاران و بدن سازان بسیار پرطرفدار کرده است.

البته مصرف آن برای کسانی که مشکلات و حساسیت های روده ای دارند زیاد توصیه نمی شود. زیرا می تواند باعث افزایش مشکلات روده ای آن ها شود.

خرید بهترین آب پنیر پودر شده

خرید بهترین آب پنیر پودر شده

برای خرید بهترین آب پنیر پودر شده می توان به راحتی از طریق عطاری ها و داروخانه ها و همچنین سایت های اینترنتی مختلف اطلاعات مفیدی در مورد قیمت و کیفیت محصولات مختلف را بررسی کرد و انتخابی درست کرد. یکی از نکات مهم در هنگام خرید این مکمل اطمینان داشتن از اصل یا تقلبی بودن آن است که با مراجعه با مکانهای معتبر می توان با خیالی آسوده خریدی خوب و مطمئن انجام داد.

قیمت آب پنیر پودر بر اساس بسته بندی های مختلفی که در بازار وجود دارد و همچنین این که این بسته بندی چند گرمی است و حتی اینکه محصول خریداری شده وارداتی یا داخلی هست متفاوت است و قیمت این محصول تنوع زیادی در بازار دارد. البته این محصول را می توان از عطاری ها به صورت فله و به میزان دلخواه خریداری کرد.

البته همانطور که قبلا هم گفته شد می توان این مکمل فوق العاده و پر خاصیت را به صورت خانگی هم تهیه و استفاده کرد که خوب اطمینان از سلامت و خالص بودن آن هم بیشتر است.

  • تبلیغات: 
    1. فروش اینترنتی پنیر فله گوسفندی مرغوب
    2. صادرات پنیر لیقوان اصل ایرانی به عراق
    3. فروش بهترین پنیر لیقوان
    4. عرضه عمده پنیرپیتزا لبن پارس ویژه
2

  1. سلام و خسته نباشید میگم به سایت خیلی خوبتون. پودر پنیر حاوی مقادیر زیادی پروتئین است و همچنین برای سالمندان مصرف آن خیلی توصیه می شود.

  2. سلام روز خوش برای خرید محصولاتتون و همکاری بلند مدت چه شرایطی رو در نظر گرفتین؟ ممکنه شرایط رو برام ارسال کنین تا انشالله در این زمینه با هم همکاری مداوم داشته باشیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما