توزیع مستقیم پنیر سفید حلبی اعلا

پنیر سفید حلبی یکی از بهترین پنیرها محسوب می شود، درکشور ما کارخانجات زیادی به تولید این پنیر مشغول اند برای نمونه شرکت پگاه که در هر شهر از ایران نمایندگی دارد و به شکل گسترده به تولید این محصول پرداخته است.پنیر کارخانه‌ای به صورت‌ یو اف تهیه می شود، که مواد اولیه آن شیر تازه گاو یا گوسفند است.برای به دست آوردن پنیر سفید تازه مناسب باید از پخش کننده های عمده که این محصول را به شکل دست اول در اختیار دارند کمک گرفت.

توزیع مستقیم پنیر سفید حلبی اعلا

معیارهایی برای نگهداری از پنیر سفید حلبی

معیارهایی برای نگهداری از پنیر سفید حلبی

پنیر اعلا از روزگاران قدیم در ایران یکی از سالم ترین و به صرف ترین خوراک محسوب می شد و در جهان به نام پنیر فتا شناخته می شود که طرفداران زیادی دارد. که به دو شکل کارخانه ای و سنتی دردسترس است که سنتی آن به پنیر لیقوان یا تبریز معروف است پنیری که از شیر تازه و خالص تهیه شود و مواد اولیه درجه یک درآن استفاده شود برای بدن خاصیت فراوانی خواهد داشت.

مشخصات یک پنیر خوب به این صورت است که رنگ آن باید سفید باشد وبه زردی نزند، بوی آن باید تازگی داشته باشد و مزه ترشیدگی ندهد، بسته بندی آن سالم و قبل مصرف پلمپ و مطابق استاندارهای مواد غذایی باشد و پارگی نداشته باشد. هنگام خرید لبنیات مخصوصا پنیر به تاریخ انقضای آن توجه کنیم فاسد نشده باشد وکپک نزده باشد. بافت آن سالم باشد.مشخصات محصول شامل مواد مصرف شده، نشان تجاری ، برچسب انرژی ، نام شرکت به طور کامل روی آن قید شده باشد.

اگر هم آن را به صورت نمونه های سنتی تهیه می کنیم حتما از فروشندگان مطمئن و شناخته شده که اصول بهداشتی را در محل فروش رعایت می کنند تهیه کنیم.البته بعضی از پنیرهای که به صورت محلی و خانگی و سنتی تهیه می شود خاصیتی بسیار بهتر از پنیرهای کارخانه ای دارد به این دلیل که در تهیه آن از مواد نگهدارنده که می تواند برای سلامتی مضر باشد استفاده شده بسیار سالم تر هستند و هم چنین طعم خوشمزه تری دارند.

راهنمای تولید پنیر سفید حلبی مرغوب

راهنمای تولید پنیر سفید حلبی مرغوب

امروزه در کشور ما پنیر یکی از لبنیات پرطرفدار برای صبحانه و میان وعده می باشد این محصول بسیار لذیذ از شیر خام گاو، بز و میش گرفته می شود و بعد از طی مراحلی تبدیل به یک پنیر بسیار خوشمزه می شود که نمی توان به راحتی از خوردن آن صرف نظر کرد.

درست کردن پنیر هم به روش خانگی و هم به روش های صنعتی با دستگاههای پشرفته صورت می‌گیرد که در این روش ابتدا باید از سالم بودن دام مطمئن باشیم نحوه تغذیه حیوا و تغییرات فصلی و نگهداری شیر همه از جمله عواملی هستند که روی بازدهی و کیفیت پنیر نقش اساسی را ایفا می کنند.

در ابتدا برای درست کردن پنیر باید یک مایه پنیر مرغوب و با کیفیت تهیه نمود در قدیم مایه پنیر از بافت داخل شکم گوساله تهیه می‌شد ولی امروزه در آزمایشگاه ها این مایه پنیر تولید و روانه بازار فروش می شود که کار را برای مصرف کننده اسان نموده استر.

لازم به ذکر است که پنیر سرشار از مواد مغذی و کلسیم می باشد و باید دمای مناسب برای تولید مایه پنیر سفید مرغوب صورت بگیرد تا ویتامین های داخل شیر تا حد ممکن حفظ شود این ماده غذایی لذیذ از ارزش فرهنگی و اقتصادی بالایی برخوردار می باشد لذا در فرایند تولید پنیر باید همه استاندار های لازم صورت بگیرد.

بررسی مواد مغذی موجود در پنیر سفید

بررسی مواد مغذی موجود در پنیر سفید

  • بیشتر بخوانید: کشک

قیمت پنیر تازه روند افزایش داشته اما با خاصیت خوبی که پنیر دارد جز نیاز اصلی و هروزه مردم محسوب می شود.خاصیتهایی که پنیر تازه ایرانی دارد شامل:سرشار از کلسیم، غنی شده دی۳ ،ضدسرطان،ضدکلسترول،ضدپیری، ضدپوکی استخوان وضد پوسیدگی دندان، منبع خوبی برای تامین پروتئین است که باعث تنظیم فشار خون و افزایش مواد معدنی و منبع خوبی برای انرژی مفیداست، مصرف مقدار کمی از آن کربوهیدرات بدن برای سوخت آن به عنوان انرژی روزانه مورداستفاده است،دارای چربی ترانس دار مصرف مقدار معقول برای افرادیکه دچار کاهش وزن هستند.

دارای ویتامینA است که برای سلامتی چشم،پوست و عفونت تنفسی مفید است، منبع روی که باعث بهبود ایمنی و سلامتی بدن می باشد،دارای ویتامین ب۲ که در درمان اوتیسم،آب مروارید و میگرن موثر است، دارای سلنیوم که خواص آنتی اکسیدانی دارد و جلوگیری کننده از سلول های سرطانی و دیابت است، دارای سدیم طبیعی ست که از گرفتگی عضلات جلوگیری کرده ودر بهبود سلامت قلب موثر است. و اینکه توصیه شده پنیر را با گردو یا مغزهای دیگر استفاده شود چون اثر بهتری بر مغز دارد.

صادر کننده انواع پنیر سفید حلبی اعلا

صادر کننده انواع پنیر سفید حلبی اعلا

مراکز عرضه پنیر سفید مرغوب در مراکز فروش لبنیات در بسته بندی های کوچک و بزرگ صورت می گیرد امروزه افراد زیادی دوست دارند در خانه با رعایت بهداشت کامل پنیر درست کنند و این محصول برای مصرف کنندگان کار را بسیار راحت نموده البته برای خرید این محصول باید از برندهای معتبر که مایه پنیر اصل و مرغوب را تولید و روانه بازار فروش می نمایند این کالا را خریداری نمود که با استاندار و نظارت سازمان بهداشت مواد غذایی صورت می گیرد.

پخش عمده مایه پنیر سفید مرغوب در سراسر کشور در برندهای مختلف و بسته بندی های متنوع در بازار موجود می باشد این محصول در زمان تولید با اضافه کردن سبزی ها و گیاهان معطر می تواند یک پنیر طعم دار عالی بشود و یکی از مهمترین لبنیات در سر سفره هر کدام از ما باشد. تولیدکنندگان پنیر مایه برای آسان تر شدن خرید برای شما مصرف کنندگان عزیز محصولات خود را بصورت مستقیم و غیرمستقیم به فروش می رسانند. پیشنهاد ویژه ما به شما برای خرید عمده پنیر مایه سفید مرغوب نمایندگی های فروش می باشد‌. شما مصرف کنندگان برای داشتن خریدی مقرون بصرفه می توانید به خرید بدون واسطه اقدام نمایید.

قیمت خرید پنیر سفید در کشور ما با توجه به تورم در چندسال اخیر به شکل غیر معمولی بالا رفته است.مثلا قیمت روز یک پنیر۴۰۰ گرمی پگاه ۲۰۰۰۰ تومان است. البته اگر آن را به صورت عمده از فروشگاههای مخصوص کارخانه تولیدی و صادرات پنیر خریداری کنیم، به قیمت پایین تر و به صرفه تری آن را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. بعضی از مغازه های لبنیات هم آن رابا مقدار بیشتر و به صورت فله به فروش می رسانند این قیمت پایین به خاطراین است که هزینه ای برای بسته بندی آن صرف نشده است. به طور کلی در مراکز عمده فروشی پنیر به قیمت پایین تر از خرید تکی در دسترس می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت پنیر فله لیقوان گوسفندی
    2. فروش عمده پنیر ایرانی به صورت اینترنتی
    3. قیمت خرید جدیدترین پنیر گودا
    4. پنیر فیلا فیلا + قیمت خرید فروش
1

  1. سلام خسته نباشید من پنیر لیقوان میخوام سفارش بدم پنیر لیقوان تبریزی اعلا هم تولید میکنین؟اگه این محصول رو موجود دارین قیمتش رو تو سایت بزارین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما