تخفیف بی نظیر کشک شفق با کیفیت عالی

کشک یکی از محصولات لبنی پرفایده و خوشمزه می باشد و استفاده از آن در فرهنگ غذایی ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. پخت انواع غذاهای ایرانی با استفاده از کشک صورت می‌پذیرد، همچنین کشک خشک به عنوان تنقلات سالم در میان ایرانیان رواج فراوانی دارد. کشک علاوه بر طعم بی نظیر و منحصر به فرد دارای خواص فراوانی می باشد. مجموعه ما در زمینه عرضه کشک فعالیت دارد و مشتریان جهت دریافت تخفیف بی نظیر کشک شفق با کیفیت عالی می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند.

تخفیف بی نظیر کشک شفق با کیفیت عالی

عامل اصلی تعیین قیمت کشک

عامل اصلی تعیین قیمت کشک کشک را از فرآورده‌های تولیدشده از شیر که دوغ و ماست می باشد، تهیه می‌کنند. کشک منبعی غنی از کلسیم و پروتئین می باشد و بدین جهت برای سلامت استخوان و دندان بسیار مفید و موثر است. استفاده از کشک به عنوان ماده اصلی در بسیاری از آش های ایرانی و در پخت کشک بادمجان انجام می‌پذیرد. امروزه انواع کشک های سنتی و بسته‌بندی به بازار عرضه می گردد که هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی می باشد.

عوامل زیادی در تعیین قیمت کشک تاثیرگذار است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت باعث بالا رفتن قیمت محصول نهایی می گردد. همچنین وجود هزینه های جانبی از قبیل هزینه بسته بندی، هزینه پرداخت حقوق پرسنل، هزینه حمل و نقل و تبلیغات از جمله هزینه هایی می باشد که بر قیمت کشک تاثیرگذار است. مراکزی که به صورت عمده در امر تولید کشک فعالیت دارند نیز ملزم به پرداخت هزینه‌هایی برای تولید این محصول می باشد که بر روی قیمت نهایی آن تاثیرگذار است.

کشک های محلی و سنتی که در مراکز کوچک و کسب و کارهای خانگی تولید می گردند، به سبب پایین بودن هزینه های جانبی و فروش به صورت فله و غیر بسته بندی دارای قیمت مناسبی هستند، اما مراکز و کارخانجات بزرگ تهیه کشک و سایر فرآورده های لبنی با پرداخت هزینه های جانبی از قبیل هزینه اجاره مکان یا هزینه های آب و برق و گاز و هزینه دستگاه ها و ماشین آلات خریداری شده ممکن است قیمت محصول نهایی را بیشتر برآورد کنند‌.

عرضه مستقیم کشک شفق صادراتی

عرضه مستقیم کشک شفق صادراتی مجموعه ما افتخار دارد در زمینه عرضه کشک صادراتی ارزان فعالیت نماید. این مجموعه محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار عرضه می کند تا دست دلالان کوتاه گردیده و محصول با قیمت مناسبی به مصرف کننده اصلی عرضه گردد. ما مفتخریم انواع محصولات خود از قبیل روغن حیوانی، ماست چکیده نعناع و ریحان، دوغ ترش و شیرین و دوغ سنتی کم چرب را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما