مرکز خرید کشک سفید درجه یک

کشک یکی از محصولات لبنی است که تاریخچه ی آن بر میگردد به زمانی که عشایر برای بالا بردن زمان نگه داری محصولات لبنی خود با جوشاندن دوغ و ماست و گرفتن آب اضافه، به مایه ی به دست امده برای جلوگیری از کپک زدگی نمک اضافه می کردند که بعد از خشک شدن مورد استفاده قرار می گرفت.کشک ها انواع مختلفی دارند و امروزه دیگر فقط به صورت جامد عرضه نمی شود ؛ در این بین کشک سفید درجه یک این روزها بیشتر از انواع دیگر، در مراکز خرید و فروشگاه ها توزیع می شود.

مرکز خرید کشک سفید درجه یک

کشک باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

کشک باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ کشک را میتوان از کشفیات عشایر نام برد که به طور کلی سفید رنگ است اما با توجه به اقلیم ها و قوم های متعدد کشک نیز در انواع و رنگ های مختلفی تولید می شود.دلیل این تنوع ممکن است در روش تولید متفاوت و یا در اضافه کردن ماده ای خارجی باشد؛ از انواع کشک میتوان به کشک بنفش بیرجندی، کشک زرد زابلی کشک خشو و کشک لور جنوبی اشاره کرد.در تهیه و تولید کشک سفید و دیگر کشک ها نیاز به یک ماده ی اصلی است و دیگر افزودنی ها کاملا سلیقه ای است.

کشک این روزها به دو روش سنتی و صنعتی تولید می شوند و به دست مصرف کننده می رسند.اما آنچه مهم است کیفیت محصول است. برای مثال کشک سفید، باید دارای رنگ روشن باشد،البته گاهی رنگ کشک به دلیل بالا بودن چربی محصول کمی تیره تر به نطر می آید؛ اگر نوع خشک را در نظر بگیریم باید ترک ها و حباب های ریز داشته باشد، بوی کشک نیز از ویژگی های کیفی ان است و باید طعمی مطلوب داشته باشد.در کشک به دلیل جلوگیری از فساد و کپک زدگی از نمک استفاده می شود.

تاثیر مصرف کشک بر درمان پوکی استخوان

تاثیر مصرف کشک بر درمان پوکی استخوان کشک یکی از فراورده های خوش طعم شیر است که همه ی خواص شیر را نیز در خود دارد.چه بسا پروتئین بیشتر نسبت به شیر و پنیر در خود جای داده است.کشک سرشار از کلسیم است همین امر باعث شده تا مصرف آن از پوکی استخوان جلوگیری کندو استخوان ها را استحکام ببخشد.مصرف کشک به ورزشکاران و کودکان بیشتر توصیه میشود.

در کشک ها برای جلوگیری از کپک زدگی و افزایش مدت زمان مصرف،هنگام تهیه و تولید به آن نمک نمک اصافه می کنند؛ اما نمک ازجذب برخی مواد مفید و مغذی توسط بدن جلوگیری می کند، از جمله ی این مواد می توان به کشک اشاره داشت که با وجود نمک جذب ان صورت نمی گیرد، پس پیشنهاد می شود برای مثمر ثمر بودن و جذب خواص خوراکی ها از جمله کشک ، محصولاتی ک نمک کمتر دارند و یا بی نمک هستند انتخاب و مصرف شود.

پس با خرید کشک درجه یک و کم نمک یا بی نمک و مصرف آن می توان درصدی از نیاز بدن به کلسیم را تامین کرد و باعث رشد و استحکام استخوان ها شد و از پوسیدگی جلوگیری کرد.

تولید کننده کشک سفید درجه یک

تولید کننده کشک سفید درجه یک تولیدکنندگان کشک در دو گروه سنتی و صنعتی قرار دارند.تولید کنندگان سنتی معمولا کشک سفید را به صورت جامد عرضه می کنند؛ که به دلیل تقاضای زیاد این روزها به صورت عمده نیز به فروش می رسد.کشک های سنتی برای افزایش تاریخ انقضای انها معمولا نمکی هستند و هنگام خرید درصورت داشتن فشار خون یا مشکلات دیگر به این نکته توجه داشته باشید؛ قیمت کشک درجه یک سنتی به دلیل فراوری دستی آن، معمولا بیشتر از نوع صنعتی آن است.

کشک سفید درجه یک صنعتی در کارخانه ها به صورت کاملا بهداشتی،تولید می شود و در دو نوع مایع و جامد با بسته بندی های مختلف به دست مشتری می رسد و برای بالا بردن مدت زمان مصرف، از روش پاستوریزه کردن استفاده می کنند.این محصولات به صورت عمده فروخته می شود و با قیمتی ارزان تر از کشک سنتی در فروشگاه ها به فروش می رسد اما خواص هر دو یکی است و صنعتی و سنتی بودن تاثیری در میزان ارزش غذایی کشک ندارد.

2

  1. سلام و روز بخیر. اگر بخوام از سایت شما کشک سفید سفارش بدم و از کیفیتش راضی نبودم امکانش هست که مرجوع کنم؟ چون من خیلی وسواس دارم

  2. سلام سایت خیلی خوبی دارین تمام محصولاتتون رو خیلی خوب معرفی کردین توی سایت من تازه با صفحه ی شما آشنا شدم امیدوارم کیفیت کارهاتون هم به همین خوبی باشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما