فروشنده پودر اآب پنیر ۲۵ کیلویی

افزایش حجم ماهیچه ها و کاهش بافت چربی آرزوی هر ورزشکار بدنسازی بوده و نیازمند تغذیه با پروتئین حیوانی خالص است. پودر آب پنیر کیلویی پروتئینی خالص و حاوی تمام آنزیم های لازم برای جذب حداکثری و افزایش تغذیه تارهای عضلانی است. فروشنده پودر آب پنیر ۲۵ کیلویی با توزیع این پودر مکمل غذایی در حجم و کیفیت تغذیه ای عالی برای بدنسازان، محصولی ارائه کرده که به راحتی مکمل پروتئینی مورد نیاز چندین ماه یک ورزشکار را تامین می کند.

فروشنده پودر اآب پنیر 25 کیلویی

کاربرد پودر آب پنیر در بدنسازی

کاربرد پودر آب پنیر در بدنسازی

دیر هضم بودن پروتئین های گیاهی و پودرهای پروتئین خالص مورد استفاده در بدنسازی یکی از بدترین قسمت های وزن گیری است و علاوه بر افزایش سختی تمرینات طاقت فرسا در نتیجه ی جذب ناقص پروتئین و کمبود گلیکوژن تارهای عضلانی، عوارض گوارشی برای روده ها را در پی دارد. در هر صد گرم از پودر آب پنیر، ۲۶ کیلوکالری انرژی در قالب پروتئین به شدت قابل هضم نهفته است و همین امر باعث شده تا کاربرد پودر آب پنیر در بدنسازی رواج پیدا کند و به عنوان یک حجم دهنده با حداقل عوارض گوارشی مورد استفاده ی ورزشکاران قرار گیرد.

وجود صد و پنجاه میلی گرم پتاسیم و پنجاه میلی گرم سدیم در هر صد گرم از این پودر، خاصیت رقیق کنندگی خون و عبور آسانتر از مویرگها را در پی دارد و با افزایش تخلیه ی اسید لاکتیک از درون مویرگ های تارهای منبسط شده عضلانی در پایان تمرینات، باعث کاهش حس کوفتگی و کوتاه شدن دوره های خستگی پس از تمرین می شود. این ریکاوری و بازگشت سریع عضلات به حالت عادی یکی از بهترین مزایای استفاده از پودر آب پنیر است ضمن اینکه وجود ویتامین ث، آهن، منیزیم، کلسیم، ویتامین ب۶ و ب۱۲ بر ارزش تغذیه ای آن به شدت افزوده است.

پودر آب پنیر را چگونه مصرف کنیم؟

پودر آب پنیر را چگونه مصرف کنیم؟

اما با وجود این همه خواص شگفت انگیز، پودر آب پنیر را چگونه مصرف کنیم؟ باید گفت که بهترین نوع مصرف پودر آب پنیر به صورت حل شده در مایعاتی چون شیر و آب میوه های کم مزه می باشد. اغلب ورزشکاران برای خوش خوراک کردن آن از ترکیب شیرموز استفاده می کنند.

از آنجایی که بهترین شیوه مصرف پروتئین برای جذب در عضلات به صورت تقسیم شده در دو بازه زمانی یک ساعت پیش از شروع تمرین و نیم ساعت پس از پایان تمرین می باشد، بهتر است در هر وعده مقدار یک پیمانه سی گرمی پودر را در ۲۵۰ میلی لیتر مایع دلخواه حل کرده و میل نمایید. این روش بیشترین بازدهی را هم از نظر میزان جذب و هم از نظر میزان اثر بر تغذیه ماهیچه و کاهش خستگی و کوفتگی عضلانی دارد.

مراکز خرید پودر آب پنیر کیلویی

مراکز خرید پودر آب پنیر کیلویی

در گذشته، به دلیل عدم وجود تکنولوژی تولید مکمل های غذایی در داخل کشور، آسان ترین و مطمئن ترین راه خرید انواع مکمل غذایی ویژه ورزشکاران که اغلب محصولاتی وارداتی و بسیار گران قیمت بودند، مراجعه به داروخانه ها بود که هر بار با مراجعه به داروخانه شاهد تغییرات محسوسی در حجم، کیفیت و قیمت فراورده های وارداتی بودیم. اما امروزه با گسترش تکنولوژی در کشور و تولید مکمل های متنوع و با کیفیت داخلی، راه های مختلفی برای دسترسی به بهترین و مقرون به صرفه ترین مکمل های غذایی تولید شده داخلی با کیفیتی مشابه نمونه های وارداتی موجود است.

مراکز خرید پودر آب پنیر کیلویی یکی از گزینه های موجود برای دسترسی به این مکمل غذایی ارزشمند است که با فروش پودر آب پنیر تازه و با کیفیت ضمن کاهش هزینه های مشتریان، محصولی صد در صد تضمین شده و استاندارد را با بالاترین معیارهای تغذیه ای و قابل رقابت با مکمل های روز دنیا در سبد خرید ورزشکاران بدنساز قرار داده است. صرفه جویی در هزینه های ورزش گرانقیمت بدنسازی، مقادیر نامحدود و همیشه در دسترس از پروتئین خالص و بدون تغییر در کیفیت و کمیت آن از ویژگیهای عالی خرید پودر کیلویی است.

3

  1. سلام …
    در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم … ارائه جزییات بیشتر در این زمینه می تواند در شفاف سازی کیفیت و فرایند تولید و بسته بندی و تنوع شبکه توزیع به بهترین شکل ممکن و در راستای اعتماد سازی در مصرف کننده، توسط این سایت در حال انجام است. بدیهی است که اعتبار تولید کننده با توجه به این موضوع بالا رفته و باعث میشه رقابت سالمی در جهت ارتقای کیفیت انجام بشه و بازار داخلی سکوی پرتاب صادرات و نام آوری تولیدکنندگاهن ایرانی در بازارهای بین المللی شود. امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

  2. سلام و خسته نباشید. من ورزشکار هستم و همیشه از سایت شما سفارش پودر پنیر میدم . اینبار ۲۵ کیلویی میخولم سفارش بدم. خراب نمیشه اگر زمان زیادی از مصرفش بگذره؟

  3. سلام وقت عالی بخیر من توی سایتتون گزینه ی خرید رو پیدا نکردم ممکنه بهم بگین چطوری میشه از سایتتون پودر آب پنیر خریداری کرد؟ خیلی ممنونم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما