عرضه کننده کشک بنفش بیرجندی

کشک های بیرجندی دارای انواع مختلفی دارند، که یکی از بهترین کشک ها کشک بنفش بیرجند می باشد. این نوع کشک بصورت سنتی و طبیعی در مناطق مختلف بیرجند درست می شود. و اصوالا از جوشندن دوغ بعد از کره گیری در ظروف چدنی تهیه می شود، و یکی از اصلی ترین دلایل در تیره بودن رنگ این کشک ها جوشاندن آنها در این ظروف است. و این محصول را اگر با گردو مخلوط کنید برای مصرف رنگ های مختلفی از رنگ بنفش را مشاهده خواهید کرد.

فروشگاه ما یکی از بهترین عرضه کننده گان کشک بنفش بیرجندی می باشد. و این محصول را با بالا ترین سطح کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

عرضه کننده کشک بنفش بیرجندی

کشک بنفش چگونه درست میشود؟

کشک بنفش چگونه درست میشود؟ روش تهیه چنین خوراکی پرخاصیتی به این صورت است که ابتدا باید مواد لازم برای تهیه این محصول را تهیه کنیم، و شامل: قروت محلی ۵۰۰گرم، ۱۰ عدد گردو، ۳یا۴ پیمانه آب، مقداری روغن به دلخواه، و ۲ عدد پیاز مراحل تهیه چنین محصولی به این صورت است که:

  1. گام اول گذاشتن قروت ها در آب است تا در هنگام سایدن آن با دیگر ترکیبات به سادگی و سهولت له شود.
  2. گام دوم پوست کردن گردو ها و گذاشتن آنها در ظرف مخصوص له کرده(آونگ) که معمولا جنس این ظرف باید چدنی باشد، البته اجباری در مورد نیست اما چدنی بودن ظرف شما سبب ساخت کشک با کیفیت تری خواهد شد.
  3. گام سوم اضافه کردن قروت ها به گردو های ساید شده است، و سایدن دوباره گردو ها همراه با قروت.
  4. در گام چهارم مقداری آب به ترکیب خود اضافه کرده و دوباره همین عمل سایدن را انجام دهید.
  5. گام پنجم هنگامی که ترکیبات به خوبی مخلوط شدنند، قروت ها را از مایع بنفش جدا می کنیم.
  6. گام ششم پیاز را با روغن با کره حیوانی تفت می دهیم تا طلایی شود.
  7. گام هفتم قروت ها را با این پیاز داغ مخلط می کنیم. در نهایت کشک بنفش آماده است.

بررسی خصوصیات کشک بنفش

بررسی خصوصیات کشک بنفش خصوصیات کشک بنفش به شرح زیر می باشد:

  1. مقدار بسیار کمی از این خوراکی دارای غنی ترین مواد مورد نیاز برای رشد و سلامتی افراد است.
  2. این محصول یکی از محصولات لبنی هست اما با این وجود تمام ویژگی های محصولات لبنب از حمله شیر را دارد.
  3. همچنین این محصول با نمک کم تر بسیار پرخاصیت تر از انواع پر نمک آن می باشد و به نوعی با درصد کمتر نمک خاصیتش بیشتر حفظ خواهد شد.
  4. این محصول به دلیل وجود کلسیم و پروتئین داخل خود حجم بسیار کمی از آن بشدت گرسنگی را کاهش می دهد. و باعث کاهش اضافه وزن خواهد شد.
  5. کشک بنفش به دلیل کلسیم بسیار زیاد نسبت به سایر کشک ها از پوکیدگی استخوان بیشتر جلوگیری می کند.
  6. نمونه های کم نمک این کشک برای مادران باردار بسیار مفید است، زیرا سبب سلامت جنین خواهد شد.
  7. خاصیت ضد عفونی کننده از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول می باشد. در هنگام استفاده از یک دستمال مرطوب استفاده کنید و به کمک آن کشک را به روی پوست خود ماساژ دهید.

خرید مستقیم کشک بنفش

خرید مستقیم کشک بنفش

فروش کشک بنفش توسط فروشگاه های گسترده ای در سرتاسر ایران صورت خواهد گرفت. اما فروشگاه ما این محصولات را با درجه یک ترین کیفیت و مقرون بصرف ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شما با خرید کشک بنفش از فروشگاه ما محصول مورد نظر خور را مستقیما از تولیدکننده اصلی تهیه کرده اید. و این موضوع سبب خواهد شد تا نقش بسیار از دلال ها و افراد سودجو در این مابین از بینگ برود و هم چنین شما یک خرید بسیار لذت بخش داشته باشد.

فروشگاه ما در کنار فروش کشک بنفش محصولات لبنی دیگری همچون :پنیر- پودر آب پنیر- آب پنیر و موارد از این دسته را بفروش می رساند، که هر کدام از این محصولات بسیار پر استفاده می باشند. برای خرید مستقیم کشک بنفش به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کرده و در صورت وجود ابهام با مشاوران فروشگاه ما در ارتباط باشد.

6

  1. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم که محصولم را می توانم با قیمت عالی و در بازه زمانی کم بخرم.

  2. سلام خسته نباشید برای صادرات این محصول در تیراژ بالا به کشور های همجوار چه شرایطی رو در نظر گرفتین و شرایط پرداخت مبلغ محصولات به چه صورت هستش؟ ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدین تا بتونیم با هم شروع به همکاری کنیم ممنون از مجموعه خوب و با کیفیتتون

  3. سلام …کیفیت مواد اولیه به کار رفته دراین محصولات از چه نوعی هست ؟ میزان ماندگاری و نوع بسته بندی رو هم قید کنید لطفا … من در خرید های قبلی از این بایت رضایت نسبی داشتم ولی در حال حاضر میخوام فقط از این برند خرید داشته باشم و برام مهمه که این اطمینان رو به من بدید. اطلاع رسانی شفاف و مستمر شما باعث اطمینان خاطر عمیقی میشه که با هیچ اتفاقی خدشه دار نمیشه وهمراهی همیشگی مشتریان از طیف های خاص رو به دنبال خواهد داشت. بسته بندی به فراخور اندازه و حتی سفارشی سازی اون در دراز مدت نوعی سرمایه گذاری برای ارتقای جایگاه برند محصول خواهد شد. ممنون بابت توضیحات شما

  4. شما مستقیما از بیرجند این محصول را برای من ارسال میکنید یا از شهر دیگری کشک گوسفندی رو برام ارسال میکنید؟

  5. عرض سلام و ادب خدمت تمام افرادی ک برای این سایت تلاش میکنند
    می خواستم که برای شهرستان سفارش بدم. قیمت محصولات و هزینه ارسال چقدره؟

  6. سلام خسته نباشید مطلبی که گذاشتین خیلی جالبه من تابه حال کشک بنفش ندیده بودم توی مزه هم تفاوتی با نمونه ی اصلی داره؟ لطفا اطلاعات بیشتری ازش توی سایت قرار بدین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما