تولید کننده آب پنیر ایزوله

پودر آب پنیر یک مکمل طبیعی برای عضله سازی محسوب می شود که از خشک کردن آب پنیر در زمان تهیه آن از شیر به دست می آید. این مایع برای ورزشکاران به عنوان منبع اصلی پروتئین مورد استفاده خواهد بود. برخی افراد از این موضوع بی اطلاع هستند و این ماده فوق العاده را دور می ریزند. درست کردن پنیر مانند اضافه کردن اسید، حرارت دادن و یا فرایندی مانند مایه زدن باعث جداسازی آب شیر و مواد لبنی از هم خواهد شد.

آب پنیر به دست آمده شامل انواع آمینو اسید است که خود یک پروتئین کامل محسوب می شود. آب پنیر ایزوله علاوه بر کلسیم و پروتئین، شامل ویتامین های گروه B، قند لاکتوز و مواد معدنی مانند پتاسیم و منیزیم است. علاوه بر ورزشکاران و بدنسازان، آب پنیر برای محکم شدن استخوان ها وکاهش ورم مفاصل و استخوان سازی استفاده می شود. همچنین با تنظیم قند خون برای افراد دیابتی و افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند نیز مفید است.

تولید کننده آب پنیر ایزوله

بررسی خصوصیات آب پنیر ایزوله

بررسی خصوصیات آب پنیر ایزوله

آب پنیر ایزوله می‌تواند برای کاهش وزن و یا افزایش عملکرد ورزشکاران در ایجاد توده عضلانی و یا موارد دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع آب پنیر ایزوله از محصولات جانبی پروتئین شیر محسوب می شود که شامل دو پروتئین اصلی وی و کازئین است. در فرآیند تولید پنیر، آب پنیر نیز از شیر به دست می آید. این ماده از باقیمانده تهیه پنیر از شیر و صاف کردن آن تهیه می شود.

یکی از موارد مهم کاربرد آب پنیر ایزوله در زمان تمرین ورزشکاران است. به عنوان مثال قبل و بعد از تمرین استفاده از این ماده مغذی می تواند همراه با افزایش کارایی ورزشکار باشد. به طوری که پس از ورزش باعث بهبود الکترولیت ها و مواد مغذی از دست رفته می شود. در نهایت خستگی عضلات را نیز کاهش می‌دهد. به گفته محققان استفاده از آب پنیر در زمان تمرین های مقاومتی باعث افزایش ۵ درصدی عضلات بدون چربی خواهد شد.

البته مصرف این ماده مغذی تنها به افزایش توده عضلانی منتهی نمی شود. افرادی که برای کاهش چربی بدن و افزایش قدرت مرکزی تلاش می کنند می توانند از آب پنیر ایزوله به عنوان یک مکمل غذایی مناسب در تمرینات خود برای کاهش وزن استفاده کنند.

روش مصرف آب پنیر ایزوله

روش مصرف آب پنیر ایزوله

میزان و نحوه مصرف آب پنیر ایزوله متفاوت است. این پروتئین ضروری که برای حجیم شدن ماهیچه ها استفاده میشود می‌تواند در روش های مختلف به عنوان پروتئین دریافتی مورد استفاده قرار گیرد. تا بتواند انرژی را تامین کند. کارشناسان تغذیه معتقدند بهترین زمان مصرف آب پنیر ایزوله قبل و بعد از تمرین های ورزشی است. به عنوان مثال حدود ۳۰ گرم از این پروتئین بین نیم تا یک ساعت قبل از تمرین باعث افزایش انرژی بدن می شود.

به طوری که با افزایش اسید آمینه های موجود در خون میزان تخریب عضلات در زمان تمرین کاهش پیدا کرده و حتی موجب ترمیم آنها خواهد شد. زمان مصرف بعدی نیز حدود ۶۰ دقیقه بعد از تمرین خواهد بود. زیرا در این زمان به بیشترین مقدار پروتئین برای عضلات نیاز خواهد داشت. در برخی موارد نیز توصیه شده است تا از این ماده مغذی در بازه زمانی طولانی تر مانند دو ساعت بعد از تمرین نیز مصرف کرد. این پروتئین می تواند پس از وارد شدن به بدن در سریعترین زمان ممکن به عضله سازی کمک کند.

مراکز خرید آب پنیر ایزوله

مراکز خرید آب پنیر ایزوله

بسیاری از تولید کنندگان داخلی میتوانند محصول مناسبی را به صورت پودر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند. برای خرید آب پنیر ایزوله می توانید به سایت های فروشندگان مراجعه کنید که در آنها اطلاعات کامل و لازم برای مصرف مکمل ها بهمراه قیمت آب پنیر ایزوله ذکر شده است. البته انواع تقلبی این کالا در بازار و در میان محصولات پودری ورزشی بسیار است. به همین دلیل نیاز است تا مصرف کنندگان از توزیع کنندگان مطمئن محصول مورد نظر خود را دریافت کنند تا بتوانند با خیال راحت از اصل بودن آن، از این محصول استفاده کنند.

10

  1. سلام اگر محصول مجموعه ی شما را عمده سفارش بدهم میشه که اقساطی پرداخت کنم؟ لطفا سریعا پاسخگو باشید و بار چگونه و در چند روزه کاری تحویل می دهید؟

  2. سلام وقت بخیر خدا قوت میشه بیشتر راجب این محصولاتتون توضیح بدید و اینکه آیا شما به صورت جزء هم سفارش قبول میکنید؟

  3. سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز که پاسخگوی ما در سایت هستن
    من قصد خرید دارم ولی در مورد قیمت محصولات چیزی ندیدم
    میشه راهنمایی کنین؟ آیا آب پنیر تون تاریخ انقضا هم داره؟

  4. سلام من سایت شما با دقت خوند و مطالب و عکس های جالبی بود و تا بحال نمی دانستم همچین محصول دارییم فقط اگر می شه بگید اگر سفارش بدییم برام می اریید یا باید حضوری بیاییم بخرییم ؟

  5. سلام و درود وقتتون بخیر شما فروش حضوری برای این نوع از محصولاتتون رو هم دارین؟ یا فقط به صورت آنلاین و اینترنتی میشه سفارش داد؟ قیمت هاتون رو هم داخل سایت قرار بدید تا بتونیم به شکل بهتری خریدمون رو انجام بدیم ممنون از شما و پشتیبانی سایت معتبر تون

  6. من نیاز فراوان و سریع به آب پنیر ایزوله دارم چطوری میتونم این محصول رو در کوتاه ترین زمان ممکن از شما خریداری کنم؟

  7. درود بر گردانندگان این وب سایت. مسلما با توجه به محتوای ارائه شده و پشتیبانی قوی سایت می توان با اطمینان خاطر بیشتر و تکیه بر تجارت الکترونیک در هزینه های فرایند خرید صرفه جویی قابل توجه ای انجام داد. علاوه بر این این سایت می تواند تنوع وسیعی از محصولات را در اختیار شما قرار دهد و حق انتخاب گسترده ای در پیش چشم مشتری قرار دهد.

  8. سلام و روز بخیر. خوردن آب پنیر ایزوله برای تنظیم قند خون برای افراد دیابتی و افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند و کمبود کلسیم دارند نیز بسیار مفید است.

  9. سلام و ممنون بایت سایت خوبتون

    سایتتون خیلی عالیه ولی من چون اب پنیر مصرف ندارم و کاربردی برام ندارد خیلی بدردم نخورد ولی ممنون بابت سایتتون

  10. سلام خسته نباشید قیمت این محصول امروز چنده؟ اختلاف قیمتش به صورت جزئی و عمده به چه صورته؟ ارسال برای خارج از کشور هم دارین؟ چطور میشه سفارش رو ثبت کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما