توزیع عمده کشک محلی کیلویی مرغوب

کشک ماده ای لبنی و مفید است که بخاطر نوع تولید آن در برخی از مناطق به وفور یافت می شود. کشک به روش سنتی و صنعتی تولید می گردد. تولیدی به روش صنعتی با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تجهیزات صنعتی انجام می گیرد در عین حال تولید کشک به روش سنتی نیز موجود است که به آن کشک محلی گفته می شود. کشک محلی به روش قدیمی جوشاندن شیر تهیه می شود. در مناطقی که پرورش دام رواج دارد، تولید کشک محلی به وفور یافت می شود. کشک محلی با مواد اولیه با کیفیت به صورت کیلویی به فروش می رسد. کشک محلی کیلویی به دو صورت خشک شده و به شکل کشک معمولی و یا به صورت مایع کشک در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. تولیدکننده کشک محلی کیلویی را در بسته بندی های مناسب با نام تجاری و برند خود در بازار به فروش می رساند.

توزیع عمده کشک محلی کیلویی مرغوب

کشک محلی اعلا چه میزان کالری دارد

کشک محلی اعلا چه میزان کالری دارد فروش کشک به علت دارا بودن خواص فوق العاده غذایی، محبوبیت بسیاری در بازار دارد. نوع محلی کشک به علت مواد تازه به کار رفته در آن بسیار خوشمزه تر و پر طرفدار است. فروش کشک با توجه به کیفیت آن قیمت گذاری می شود. میزان مواد مغذی موجود در کشک محلی، به نوع شیر اولیه و نوع فرآوری شیر بستگی دارد. کشک ماده ای با کالری بالاست که به تنهایی می تواند به عنوان میان وعده، تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن عمل کند.

کشک دارای مواد مغذی، کلسیم، نیاسین و پروتئین است. این مقدار از ویتامین ها، کربوهیدرات و املاح و مواد معدنی موجود در کشک، فروش کشک را به یک ماده اعلا تبدیل کرده و هر روز تقاضای بیشتری در بازار دارد. به هر میزان که بافت کشک متراکم تر باشد، میزان پروتئین کشک بیشتر است. رطوبت پایین کشک سبب حفظ بیشتر مواد مغذی آن می گردد. فروش کشک توسط تولیدکنندگان محلی، رواج بیشتری نسبت به فروشگاه ها و بسته بندی های کشک صنعتی دارد.

به هر میزان که نمک موجود در کشک بیشتر باشد، مقدار کلسیم جذب شده در بدن کمتر می شود. برخی از خواص فوق العاده کشک به شرح زیر است: – درمان سندروم پیش از قائدگی – درمان عفونت – خاصیت آنتی باکتریال – حفاظت از کبد – ترمیم کننده پوست – جلوگیری از اسپاسم و گرفتگی عضلات در کنار خواص بی نظیر کشک سنتی، که این محصول را به ماده ای با ارزش غذایی بالا تبدیل کرده، برخی از افراد نیز در استفاده از آن محدودیت داشته و عوارضی را به دنبال خواهد داشت.

در این مورد افرادی که دچار سنگ کلیه هستند به علت دارا بودن کلسیم، بهتر است کشک کمتری مصرف کنند. کشک همیشه در غذاهای ما ایرانی ها بوده است و غذاهایی که کشک آن ها طرفداران زیادی دارد. آب پنیر برای طعم دادن به غذاها اضافه می شود و برای انسان مهم است زیرا کلسیم و پروتئین زیادی را حمل می کند. در غذاهایی مانند کشک، بادمجان، پنیر چغندر، کشک پیاز، دلمه و آش رشته، آش کشک، کشک و … استفاده می شود. در انواع سوپ ها استفاده می شود.

آب پنیر سرشار از پروتئین است و پروتئین برای ساختن بدنی قوی، قوی و زیبا استفاده می شود، بنابراین یکی از خواص آب پنیر این است که در وعده های غذایی بدنسازی استفاده می شود. آب پنیر از چاقی ناشی از کمبود قند جلوگیری می کند، همچنین اشتها را کاهش می دهد و به کاهش وزن افراد کمک می کند.

اصول نگهداری از کشک محلی فله

اصول نگهداری از کشک محلی فله نگهداری از کشک سنتی برای جلوگیری از کپک زدن و نگهداری طولانی مدت بدون تاثیرات مضر برای بدن بسیار مهم است. کشک به علت اینکه نوعی ماده لبنی بوده و از شیر تازه گاو یا گوسفند است، محیطی مناسب برای رشد و تکثیر میکروب های مختلف محسوب می گردد از این رو نگهداری از کشک سنتی در مقابل فاسد شدن یکی از مهمترین موارد برای نگهداری طولانی مدت این ماده غذایی است.

برای نگهداری از کشک سنتی، باید آن را درون کیسه های نایلونی ضخیم و فریز کنیم. کشک سنتی را می توان به صورت گلوله ای خشک کرد و از آن برای طولانی مدت استفاده کرد. کشک هایی که در فروشگاه ها به فروش می رسند حتما باید پاستوریزه و دارای بسته بندی بهداشتی باشند. غلیظ یا رقیق بودن کشک، بر روی کیفیت کشک تاثیری نداشته و این معیار برای انتخاب درست کشک سنتی معیاری صحیح نمی باشد.

راهنمای خرید کشک محلی کیلویی

راهنمای خرید کشک محلی کیلویی خرید کشک مسئله ای مهم است که باید با دقت بهترین نوع آن را انتخاب کرد. برخی از کشک های سنتی رنگ زرد و یا خاکستری داشته و به صورت فله به نام کشک سنتی به فروش می رسند، این نوع کشک غیر بهداشتی بوده و سبب مسمومیت می گردد. در هنگام خرید کشک سنتی باید به رنگ و طعم آن دقت کرد. کشک سنتی سفید رنگ و دارای طعمی شور و ترش دارد.

به هر میزان که درصد خلوص کشک سنتی بیشتر باشد، کشک سفید تر و طعمی غلیظ تر و ترش تر دارد. از این رو کشک سنتی بیشتر در غذاهایی مانند کشک بادمجان، کالجوش و … کاربرد دارد. نواحی مختلف، کشک هایی با رنگ و طعم متفاوت تولید می کنند. برخی از مناطق به کشک سنتی، آرد و زردچوبه اضافه می کنند و برخی دیگر به صورت خام کشک سنتی را مصرف می کنند. در این مناطق آرد به عنوان ماده افزودنی بر روی بسته بندی کشک سنتی درج می گردد.

کشک که هم به صورت مایع و هم به صورت خشک تهیه می شود انواع و رنگ های مختلفی دارد. انواع کاری عبارتند از: کشک خاکستری، این کشک در قابلمه های چدنی و بیشتر در خراسان جنوبی موجود است. کشک زرد، این کشک از ماست گوسفندی تهیه می شود و بیشتر در خراسان جنوبی استفاده می شود. کشک لور نسبت به سایر کشک ها نمک و چربی کمتری دارد. کشک خوشکو، این کشک کوبیده و الک شده بیشتر در آش استفاده می شود. توفو از ترکیب این کشک با سویا تهیه می شود.

عمده فروشی کشک محلی کیلویی مرغوب

عمده فروشی کشک محلی کیلویی مرغوب بیشتر تولیدی ها و عرضه کننده کشک سنتی در مناطق سرد و کوهستانی با شرایط مناسب دامی موجود هستند. عرضه کنندگان کشک سنتی درواقع همان دامداران بوده که به طور مستقیم فرآورده های لبنی را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. عرضه کنندگان کشک سنتی، بر روی کیفیت و تازگی مواد اولیه حساسیت بیشتری داشته و محصول نهایی با کیفیت تری را تحویل می دهند در صورتی که برخی از افراد نیز هستند که با مواد اولیه نامناسب، کشک سنتی فاسد را به فروش می رسانند. انتخاب عرضه کننده بهداشتی و معتبر کشک سنتی امری مهم در خرید کشک محسوب می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما